//
کدخبر: ۳۰۵۹۷۷ //

مستند «سیدجواد» تدوین نهایی شد

ساخت مستند «سیدجواد» برشی از زندگی سیدجواد حجازی، مرد انقلابی و مبارز همدانی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان همدان به مرحله نهایی رسید.


مستند «سیدجواد» تدوین نهایی شد

کارگردان مستند «سیدجواد» با بیان اینکه حاج سیدجواد حجازی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب استان همدان است، گفت: مستند ۳۰ دقیقه ‌ای پرتره «سیدجواد» به شخصیت برجسته انقلابی و مردمی سیدجواد حجازی و خدمات ارزنده وی می‌ پردازد که ساخت آن بیش از سه سال زمان برده است.

علی آقامحمدی با بیان اینکه مستند «سیدجواد» به سه مقطع زمانی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی سیدجواد حجازی پرداخته است، افزود: مبارزات انقلابی و تبعید سیدجواد به خراسان و آشنایی وی با مقام معظم رهبری، پشتیبانی از رزمندگان جبهه های حق علیه باطل، تقدیم دو شهید سرافراز و خدمات اجتماعی متعدد این شخصیت برجسته در دوران سازندگی، موضوعات پرداخته شده در این مستند است.

وی با اشاره به اینکه سیدجواد حجازی پدر دو شهید است، تصریح کرد: احداث دارالایتام مهدیه همدان، اقدام برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی استان، احداث نخستین MRI در غرب کشور با هدف کاهش مشکلات بیماران و عدم مراجعه آنها به پایتخیت، فعالیت‌ های کشاورزی و دامداری برای رونق اقتصادی استان و سایر فعالیت های خیرخواهانه از جمله فعالیت‌های سیدجواد حجازی در این مستند است.

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، این مستند با نظر خانواده سیدجواد حجازی مراحل تدوین پایانی خود را طی کرده است و  پس از رایزینی ها از شبکه های کشوری پخش خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان