//
کدخبر: ۳۰۴۰۵ //
خواننده «منشور» پس از یک سال روی صحنه می‌رود؛

جزئیات تازه‌ترین کنسرت کاوه یغمایی اعلام شد

کاوه یغمایی، بار دیگر در تهران روی صحنه می‌رود تا به این ترتیب پس از یک سال، دوباره با مخاطبانش خاطره‌سازی کند.

جزئیات تازه‌ترین کنسرت کاوه یغمایی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مرداد سال گذشته بود که کاوه یغمایی پس از یک دهه ، آلبوم «منشور» را منتشر و یک ماه بعد از آن دو شب کنسرت را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار کرد. او حالا بار دیگر قرار است کنسرتی را در تهران برگزار کند. به گفته این هنرمند که این روزها مشغول کار روی چهارمین آلبومش است، رپرتوار اجرایی این کنسرت، قطعاتی از سه آلبوم اخیر و همچنین چند قطعه جدید خواهد بود.

نیلوفر فرزندشاد (کیبورد)، ساتگین یغمایی (کیبورد و کرال)، بابک ریاحی پور (گیتارباس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) و نیما حمیدی (درامز) هنرمندانی هستند که همراه با کاوه یغمایی روی صحنه می‌روند و علاوه بر آن احتمال دارد شاهرخ ایزدخواه (گیتار الکتریک) نیز آنها را در این کنسرت همراهی کند.

شاهرخ و کاوه که از دوستان قدیمی یکدیگر هستند و در دانشگاه موسیقی هم دوره بوده اند، پیش از این نیز همکاری‌هایی با هم داشته‌اند و به تازگی قطعه «سفر» با صدای کاوه یغمایی و با آهنگسازی و تنظیم شاهرخ ایزدخواه منتشر شده و قرار است این همکاری ادامه‌دار باشد. همچنین شهرام شعرباف همانند کنسرت سال گذشته، صدابرداری این اجرا را به عهده دارد تا به این ترتیب در کنار بابک ریاحی‌پور و شاهرخ ایزدخواه که سه عضو اصلی گروه «اوهام» بودند، پس از سالها بار دیگر در کنار هم قرار گیرند.

به زودی اطلاعات مربوط به بلیت‌فروشی کنسرت کاوه یغمایی اعلام خواهد شد.

 

منبع: رسانه نوا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان