//
کدخبر: ۳۰۴۰۲۳ //

اعلام برنامه‌های نیمه شعبان استان تهران

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: احیای شب نیمه شعبان ، سر دادن ندای لبیک یا مهدی بر بام منازل ، اجرای مسابقات مهدوی ، انتشار کلیپ و پوستر در فضای مجازی و همزمان اجرای نور افشانی و... از برنامه های نیمه شعبان در استان تهران است.


اعلام برنامه‌های نیمه شعبان استان تهران

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی صبح سه شنبه ۳ فروردین ماه در جلسه ستاد نیمه شعبان با اشاره به تقارن اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری نهادهای فرهنگی پیش‌بینی شده که این برنامه‌ها در مساجد، حسینیه‌ها و فضای باز و در فضای مجازی انجام خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه همزمان با اعیاد شعبانیه برنامه‌های جشن را به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد خواهیم داشت گفت: سخنرانی ائمه جماعات با موضوع مهدویت و برگزاری سرود نوجوانان و جوانان در محلات و در روز نیمه شعبان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان کرد: فضاسازی سطح شهر تهران و شهرستانهای استان تهران متناسب با اعیاد شعبانیه و توزیع بسته‌های معیشتی به همت گروه‌های جهادی در ایام نوروز ؛ پویش دعاخوانی ، حضور کاروان‌های شادی در مناطق محروم و پویش صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) را از دیگر برنامه‌ها در این ایام برشمرد.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: فعالیت در فضای مجازی و رسانه از جمله فعالیت‌های مهم در نیمه شعبان امسال خواهد بود ؛ چرا که موضوع انتظار و مهدویت مبحث جهانی است.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه نیمه شعبان امسال فرصت بسیاری خوبی برای جهانی کردن فرهنگ مهدویت است ، مطرح کرد: امسال پیام نیمه شعبان رساتر از قبل در دنیا طنین انداز خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان سخنان گفت: احیای شب نیمه شعبان ، سر دادن ندای لبیک یا مهدی بر بام منازل و پخش از بلندگوهای مساجد، پارک ها و بقاع متبرکه ، اجرای مسابقات مهدوی ، انتشار کلیپ و پوستر در فضای مجازی و همزمان اجرای نور افشانی توسط شهرداری ها از دیگر برنامه های نیمه شعبان در استان تهران است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۰۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان