//
کدخبر: ۳۰۰۶۴۵ //

بازیگر سریال "سه در چهار" به دیار باقی شتافت

عبدالله احمدیه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون امروز بر اثر ایست قلبی درگذشت و فردا در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

 بازیگر سریال "سه در چهار" به دیار باقی شتافت

عبدالله احمدیه نام آشنایی است چون در این سال‌ها یادگاری‌های زیادی از خودش در سینما و تلویزیون به یادگار گذاشته است. او امروز در سن 68 سالگی صبح بر اثر ایست قلبی درگذشت و فردا به خاک سپرده خواهد شد. این بازیگر سینما و تلویزیون در سریال‌هایی همچون "آینه عبرت"، "به رنگ صدف"، "اُ مثبت"، "خوش رکاب"، "سه در چهار" و در بسیاری از فیلم‌های سینمایی مثل فیلم "آدم برفی" ایفای نقش کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،احمدیه اگرچه در این چند سال اخیر، حضور پرتلاش و فعالی در قاب تلویزیون و سینما نداشته اما به تعبیر فرزندش 10 سال برای سازمان ترافیک در مقام بازیگر و مدیر تولید، آیتم‌های نمایشی آموزشی را تولید کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برنامه "حرکت" اشاره کرد.  شاید یکی از کارهایی که این بازیگر پیشکسوت را به آن اثر می‌توان یاد کرد سال 1387 و ایفای نقش در سریال "سه در چهار" مجید صالحی باشد.

بازیگری که کار حرفه‌ای‌اش را از تلویزیون آغاز کرد و توانست با مهارت خود، با ایفای نقش خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. عبدالله احمدیه توانست با بازی در سریال سه در چهار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی و نادیا دلدار گلچین بر تجارب او افزود.

پسرِ مرحوم احمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار درباره مراسم تشییع پیکر این بازیگر پیشکسوت گفت: مراسم تشییع فردا بنابر وصیت پدرم در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار و به خاک سپرده می‌شود.

عبدالله احمدیه 30 بهمن‌ماه 1332 به دنیا آمد و امروز 5 اسفندماه 1399 دارفانی را وداع گفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان