//
کدخبر: ۲۸۴۶۵۴ //
دکتر علیرضا شهرستانی استاد دانشگاه:

ورزش گستره تجلی شکوه ایران در عرصه‌های جهانی است

دکتر علیرضا شهرستانی استاد دانشگاه و رئیس دفتر آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی نوشته‌ای به دفتر ارسال نموده و این هفته را تبریک گفته که در ذیل می‌آید:

ورزش گستره تجلی شکوه ایران در عرصه‌های جهانی است

                                                   هوالقوی

        «ورزش گستره تجلی شکوه ایران در عرصه‌های جهانی است»

هفته تربیت‌بدنی فرصت مغتنمی است تا با همه ورزشکاران و ورزش دوستان، تجدید ارادت نماییم و از سویدای وجود  فرارسیدن آن  را به حضور ارجمند آنان تبریک و تهنیت بگوییم.

امروزه ورزش و تربیت‌بدنی یکی از بهترین فرصت‌ها برای ظهور و تجلی اراده ملت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی می‌باشد، زیرا از قِبَل آن فرهنگ والا و منش راستین ملت بزرگ ایران به جهانیان عرضه می‌گردد.

موضوع تربیت‌بدنی، آنقدر مهم و حیاتی می‌باشد که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) آن را در کنار تحصیل و تهذیب، سه‌ضلع مثلث ره یافت به اوج قلّه انسانیت قلمداد می‌فرمایند و همواره همگان، خصوصاً جوانان را به انجام آن توصیه می‌کنند.

یقیناً امروزه، صدور ارزش‌ها که زاییده انقلاب شکوهمند اسلامی می‌باشند، از طریق ورزش، یک راه‌کار اثرگذار و همیشگی می‌باشد، تا جهانیان بدانند، در کنار قهرمانی جوان ایرانی، این منش پهلوانی اوست که، گلبلنگ سربلندی را در گوش تاریخ نجوا می‌کند.

امید وارم ورزشکاران عزیز و پر افتخار استان دیرپای کرمانشاه در سایه سار لطف و کرم خداوند متعال در تمامی عرصه‌های ورزشی، هواره پرچم دار فضایل  انسانی باشند.

 علیرضا شهرستانی رئیس دفترآیت‌الله علما نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان