//
کدخبر: ۲۸۲۳۱۹ //

همکاری مجدد محمدرضا گلزار با کارگردان بوتیک

محمدرضا گلزار برای دومین بار با کارگردان بوتیک همکاری می کند. «چشم و ابرو» عنوان فیلمی است که حمید نعمت‌‌الله پیش‌تولید آن را آغاز کرده و قرار است محمدرضا گلزار ایفاگر نقش اصلی مرد آن باشد.

همکاری مجدد محمدرضا گلزار با کارگردان بوتیک

محمدرضا گلزار پس از تجربه‌ی موفق «بوتیک» قرار است برای دومین بار جلوی دوربین حمید نعمت‌الله برود. «چشم و ابرو» عنوان فیلمی است که حمید نعمت‌‌الله پیش‌تولید آن را آغاز کرده و قرار است محمدرضا گلزار ایفاگر نقش اصلی مرد آن باشد.

این همکاری بسیاری را به یاد تجربه‌ی به یاد ماندنی «بوتیک» می‌اندازد. فیلمی که محمدرضا گلزار در سال‌های ابتدایی فعالیتش و پس از بازی در چند فیلم تجاری و پرفروش، در کنار گلشیفته فراهانی در آن درخشید. محمدرضا گلزار اما بر خلاف بسیاری از هم نسلانش در دهه هشتاد افت نکرد و در طی این سال‌ها جایگاهش را به عنوان سوپراستار سینمای ایران حفظ کرد. حمید نعمت‌الله هم پس از «بوتیک»، چند فیلم موفق و ماندگار مانند «بی‌پولی» و «شعله‌ور» و «رگ خواب» جلوی دوربین برد و سریال تحسین‌شده‌ی «وضعیت سفید» را ساخت.

به گزارش فرتاک نیوز،«چشم و ابرو» به تازگی درخواست پروانه‌ی ساخت داده و نعمت‌الله قصد دارد آن را با چند بازیگر سرشناس دیگر امسال جلوی دوربین ببرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۳۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان