//
کدخبر: ۲۷۴۱۲۳ //

ساخت فیلم جان ویک ۵ هم تایید شد

حالا فیلم‌برداری فیلم جان ویک ۴ هم ادامه پیدا می‌کند

ساخت فیلم جان ویک ۵ هم تایید شد

استودیوی لاینزگیت، مجموعه تولیدکننده فیلم‌های جان ویک، به صورت رسمی تایید کرد که ساخت فیلم جان ویک ۵ هم‌زمان با فیلم جان ویک ۴ ادامه پیدا می‌کند. بنابراین از همین حالا باید منتظر دو فیلم دیگر از این فرانچایز هیجان‌انگیز باشید.

به گزارش فرتاک نیوز؛ به نقل از Comic Book فیلم جان ویک ۴ با یک تاخیر طولانی تا تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) فرصتی برای اکران ندارد. با این حال به نظر می‌رسد استودیوی لاینزگیت به این نتیجه رسیده که مرد خشن اما همیشه آرام داستان می‌تواند در حاشیه ویروس کرونا به مسیر همیشگی‌اش ادامه دهد.

یکی از مدیران استودیوی لاینزگیت درباره ساخت همزمان فیلم‌های بعدی جان ویک گفت:

ما هم‌چنان روی فیلم‌نامه دو دنباله بعدی فرانچایز جان ویک کار می‌کنیم. ما امیدوار هستیم که شرایط برای فیلم‌برداری همزمان فیلم جان ویک ۴ با فیلم جان ویک ۵ ممکن باشد. کیانو ریوز اوایل سال آینده [میلادی] در دسترس است و ما پروژه را دوباره آغاز می‌کنیم.

کیانو ریوز این روزها مشغول پروژه فیلم‌برداری فیلم ماتریکس ۴ است. در ابتدا قرار بود فیلم‌ ماتریکس ۴ هم‌زمان با فیلم جان ویک ۴ اکران شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، همه برنامه‌های تولید هر دو فیلم به هم ریخت. با این حال استودیوی لاینزگیت امیدوار است با ساخت هم‌زمان دو فیلم بعدی فرانچایز جان ویک، زمان از دست‌رفته را جبران کند.

فرانچایز جان ویک تا امروز تنها با سه فیلم موفق به کسب درآمد جهانی فراتر از ۵۰۰ میلیون دلار شده است

علاوه بر فیلم چهارم و پنجم، سریال اسپین‌آف The Continental هم از دنیای فیلم‌های جان ویک در دست توسعه قرار دارد. این سریال قرار است دنیای قاتلان را در شرایطی فراتر از شخصیت جان ویک به ما نشان دهد؛ جایی که تنها اسلحه و خون حکم‌رانی می‌کند. تا امروز که تاریخ پخش این سریال از شبکه استارز اعلام نشده اما اخیرا کارگردان سری جان ویک، چاد استاهلسکی، در مصاحبه با Fandom اطلاعات جالبی درباره این سریال داده است.

استاهلسکی درباره سریال The Continental و مسیر داستانی متفاوت آن می‌گوید:

زاویه دید توسعه‌دهندگان در سریال The Continental خیلی با آنچه در فیلم‌ها دیده‌ایم تفاوت دارد. اولا اینکه شخصیت‌های داستان در اینجا فرق دارد و دوم چیزهایی از دنیای زیرزمینی قاتلان به مخاطبان نشان داده می‌شود که تاکنون ندیده‌ایم. در فیلم‌های جان ویک من معمولا داستان جاناتان را در یک دوره چند روزه یا مثلا یک هفته‌ای از زندگی‌اش روایت می‌کردم؛ جایی که ناگهان همه چیز از کنترل خارج می‌شد و اتفاقات یکی پس از دیگری رخ می‌داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان