//
کدخبر: ۱۸۸۸۷۸ //

سینمای جهان در دستان یک آدمکش حرفه‌ای

پس از ۳ هفته پیش‌تازی فیلم «انتقام جویان» در باکس آفیس، جدیدترین فیلم «جان ویک» توانست در صدر جدول فروش آمریکای شمالی بنشیند.

 سینمای جهان در دستان یک آدمکش حرفه‌ای
به گزارش فرتاک نیوز،

«جان ویک ۳» با فروش ۵۷ میلیونی در نخستین آخر هفته اکرانش فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» را از صدر باکس آفیس آمریکا پایین آورد.

اکشن «جان ویک ۳-پ ارابلوم» با بازی کیانو ریوز با نمایش در ۳۸۵۰ سالن سینما در آمریکای شمالی موفق شد تا در ۳ روز اول اکرانش ۵۷ میلیون دلار فروش کند. این مبلغ کافی بود تا تاج باکس آفیس از سر «انتقام‌جویان: پایان بازی» برداشته شود.

فیلم «انتقام جویان» محصول جدید مارول نیز در چهارمین هفته اکرانش ۲۹.۴ میلیون دلار فروش کرد تا فیلم دوم باکس آفیس آمریکا شود.

«پارابلوم» سومین قسمت از ادامه فیلم اکشن «جان ویک» است که نخستین بار سال ۲۰۱۴ راهی سینماها شد و ۱۴.۴ میلیون دلار در ۳ روز اول افتتاحیه‌اش فروش کرد. قسمت دوم این فیلم با عنوان «جان ویک: بخش دوم» کارش را با فروش ۳۰.۴ میلیون دلار در ۳ روز نخست اکرانش شروع کرد.

«پارابلوم» نخستین فیلم از این مجموعه با رده R است که توانسته است در رأس باکس آفیس جای بگیرد.

«جان ویک ۳» که با نقدهای مثبت منتقدان هم مواجه شده، در بازار خارج از آمریکا هم خوب ظاهر شد و با نمایش در ۶۶ منطقه ۳۵ میلیون دلار درآمد کسب کرد و به این ترتیب کار خود را با یک افتتاحیه جهانی ۹۲ میلیون دلاری آغاز کرد.

در این فیلم کیانو ریوز بار دیگر در نقش یک آدمکش حرفه‌ای سابق ظاهر شده که باید از انتقام آدمکش‌ها در امان بماند. چاد استاهلسکی بدل‌کاری که کارگردانی این فیلم را انجام داده این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم درک هالستاد ساخته است.

هلی بری و لارنس فیشبورن از دیگر بازیگران این فیلم هستند. ۶۳ درصد تماشاگران فیلم را مردان تشکیل داده بودند که ۴۵ درصدشان بیش از ۲۵ ساله بودند.

«انتقام‌جویان ۴» فروش کلی خود را در آمریکای شمالی در مجموع به ۷۷۱ میلیون دلار رساند و به این ترتیب از «آواتار» که در آمریکا و کانادا ۷۶۱ میلیون دلار فروخته بود، جلو زد. اکنون پرفروش‌ترین فیلم تاریخ آمریکای شمالی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» است و «پایان بازی» دوم است.

در باکس آفیس آمریکا فیلم «کارآگاه پیکاچو» در دومین هفته نمایش خود ۲۴ میلیون دلار فروش کرد و فیلم سوم شد.

«سفر یک سگ» فیلم جدید دیگری بود که این هفته راهی پرده‌های نقره‌ای شد و با افتتاحیه ۸ میلیون دلاری از نمایش در ۳۲۰۰ سالن سینما چهارمین فیلم پرفروش هفته شد.

«دغل‌کاری» یا «هاستل» با بازی آن هاتاوی و ریبل ویلسون با ۶ میلیون دلار فروش در سه روز آخر هفته، فیلم پنجم باکس آفیس آمریکا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان