//
کدخبر: ۲۷۳۶۴۶ //

ساخت سریال ۱۸۹۹، اثر جدید سازندگان Dark آغاز شد

باران بو اودار، شورانر سریال Dark با انتشار تصویری از فیلمنامه قسمت اول سریال 1899، از شروع مراحل نوشتن فیلمنامه و ساخت این سریال خبر داد.

ساخت سریال 1899، اثر جدید سازندگان Dark آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مدتی پیش بود که سریال Dark (دارک) با انتشار فصل سوم به کار خود پایان داد و حالا طرفداران آن در انتظار اثر بعدی سازندگان این سریال محبوب هستند. در آبان ۹۷ خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه شبکه نت فلیکس قراردادی چند جانبه با باران بو اودار و یانتیه فریز، سازندگان سریال Dark امضا کرده و در بخشی از این قرارداد، آن‌ها قرار است یک سریال جدید به‌نام 1899 را تولید کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت اثر جدید سازندگان دارک رسما آغاز شده است. باران بو اودار به‌تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در آن شاهد تصویری از صفحه اول فیلمنامه قسمت اول سریال 1899 هستیم:

صفحه اول فیلمنامه قسمت اول سریال 1899

اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست و تنها براساس تصویر صفحه اول فیلمنامه، قسمت اول سریال 1899 قرار است The Ship (کشتی) نام داشته باشد و یانتیه فریز وظیفه نوشتن قسمت اول را بر عهده دارد که کار نوشتن پیش نویس اول فیلمنامه را از روز جمعه هفته گذشته آغاز کرده است. همچنین اودار و فریز خالقان اصلی سریال هستند که اودار برای ماجراجویی جدید خود ظاهرا بسیار هیجان زده است. سریال 1899 قرار است داستان یک کشتی را که وظیفه حمل مهاجران را دارد روایت کند. این کشتی حاوی مهاجرانی از کشورهای مختلفی از قاره کهن (اروپا) است و قرار است در مسیر لندن تا نیویورک مهاجران را حمل کند که طی آن اتفاقاتی برای آن‌ها رخ خواهد داد.

سریال 1899 که دارای یک داستان کاملا اورجینال است، داستان مسافرانی در این قایق را روایت می‌کند که از کشورهای مختلف اروپایی هستند و با امید و آرزوهای جدید برای زندگی بهتر در قرن جدید، کشور خود را به مقصد آمریکا ترک کرده‌اند. زمانی‌که آن‌ها یک کشتی مهاجر دیگر را در دریا کشف می‌کنند، سفر آن‌ها به سفری غیر منتظره تبدیل می‌شود. آنچه که پیش از این به آن‌ها وعده داده شده بود، به یک کابوس وحشتناک تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال 1899 از جمله زمان انتشار، تعداد قسمت‌ها یا بازیگران آن در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این سریال قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان