//
کدخبر: ۲۶۷۳۲۱ //

نقاشی‌های حیرت‌انگیز دختر ایرانی+ عکس

فاطمه حمامی نصرآبادی از معلولیت ۸۵ درصدی در بدنش رنج می‌برد، اما این موضوع، مانع جستجوی نیرویی در درونش نشد تا اشتیاق و رویای خود را به عنوان یک هنرمند دنبال کند. او فقط با استفاده از پای خود پرتره‌های خیره کننده‌ای را به تصویر می‌کشد.

به گزارش فرتاک نیوز،

این هنرمند ۳۱ ساله ایرانی الهام‌بخش بزرگی برای جهان است، او با وجود معلولیت، می‌تواند کارهای خارق العاده‌ای انجام دهد و نمونه بارز این  است که بیماری یا هرگونه ناتوانی جسمی لزوماً مانعی برای افراد برای رسیدن به رؤیاهایشان نیستند و معلولیت نمی‌تواند زندگی افراد را به اجبار به سمت و سویی خاص و مشخص هدایت کند.

 

نقاشی‌های حیرت‌انگیز دختر ایرانی / عکس

 

 

فاطمه یک هوادار بزرگ فوتبال است، او یک پرتره از کریستیانو رونالدو را ترسیم کرد و تیتر رسانه‌های جهان شد. علاوه بر فوتبالیست‌ها و ستاره‌هایی مثل لیونل مسی و ستاره ایرانی علی دایی، فاطمه بسیاری از افراد مشهور ایرانی و بین المللی و همچنین بازیگران و سلبریتی‌ها را نقاشی کرده است. او چارلی چاپلین کمدین انگلیسی و سلنا گومز ستاره پاپ آمریکایی را نیز نقاشی کرده است.

او نقاشی‌های هیجان انگیزی از حیوانات و مناظر را نیز ترسیم می‌کند و همین باعث شده است تا قلب حدود صدهزار دنبال‌کننده را در اینستاگرام به خود جلب کند. فاطمه اذعان می‌کند که جالب ترین نقاشی‌های او پرتره‌ها هستند، زیرا او توانایی وحشتناکی در ترسیم دقیق و زیبای شخصیت‌ها با استفاده از فقط مداد رنگی دارد. فاطمه با کمک دو معلمش هنگام تحصیل در دوره راهنمایی استعدادش را کشف کرد، مهارت‌های او در زمینه نقاشی و طراحی در طول سالها بهبود بخشیده شده‌است. فاطمه می‌گوید: من عاشق نقاشی هستم. وقتی می‌خواهم یک پرتره بکشم، با یک قوس و سپس یک دایره شروع می‌کنم، این قانون نقاشی چهره است.

بزرگترین چالش او این است که بدن او ۸۵ درصد معلولیت دارد و همین باعث می‌شود نقاشی کشیدن برای او بسیار سخت و دشوار باشد. او فقط با یک پا کار می کند.

فاطمه حمامی هنرمندی با ۸۵ درصد معلولیت از نصرآبادِ آران و بیدگل است که به دلیل دیر رسیدن اکسیژن در هنگام تولد با خواهر دوقلویش از زندگی سالم و طبیعی بازماند و معلولیت، به ظاهر محدودیت هایی در زندگیش ایجاد کرد. باوجود موانعی که در راه او بود، هنرمند فاطمه یاد گرفت که چگونه به رؤیاهای بزرگش بیندیشد و برای رسیدن به آنها خستگی ناپذیر کار کند. فاطمه در صحنه هنر ایران به ستاره درخشانی تبدیل شده است و آثار هنری وی به نمایش گذاشته شده اند. یکی دیگر از استعدادهای فاطمه نوشتن است؛ او که تاکنون چند کتاب تألیف و منتشر کرده است.

او می گوید: از زمانی که دختر کوچکی بودم، نقاشی توجه مرا به خود جلب کرد و من خیلی تلاش کردم تا به جایی که الآن هستم برسم. من خوشحال و سپاسگزارم که تلاشهای من بیهوده نبود و  به خصوص از این بابت خوشحالم که کسی را ناامید نکردم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان