//
کدخبر: ۲۶۵۹۷۳ //

امین تارخ:صبر و تحمل بالای کشاورز ستودنی بود

امین تاریخ، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به نقش‌های ماندگار محمدعلی کشاورز، خاطره‌ای مشترک با وی در فیلم سینمایی «جستوجوگر» بازگو کرد.

امین تارخ:صبر و تحمل بالای کشاورز ستودنی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

امین تارخ که برای مراسم خاکسپاری محمدعلی کشاورز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا حاضر شده بود، دقایقی در میان خبرنگاران حاضر شد و درباره این بازیگر گفت: «تلاش، خلاقیت، ممارست، تخیل و تمرکز از جمله صفت‌های مشخص این بازیگر در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون بود. هرگاه این ویژه‌ها در فردی به واقعیت و عمل نزدیک شود و تحقق پیدا کند ما با شخصیتی موفق روبه‌رو هستیم که درمورد کشاورز، باید بگویم ما با بازیگری درخشان طرف هستیم.»

تارخ در ادامه گفت: «بالاتر از هر خصیصه‌ای، ایشان انسان بود و رفیق... به رفاقت اعتقاد داشت و ترکیب رفاقت و کار حرفه‌ای را موجب پیشرفت اثر می‌دانست. این‌ها تکه‌ای از هزاران موردی است که من از ایشان آموختم.»

این بازیگر افزود: «محمدعلی کشاورز یک انسان به معنای واقعی کلمه و یک هنرمند به معنی اصیل واژه بود. تواضع و عشق او، نه تنها به بازیگری که به انسان‌ها موجب می‌شد صاحب چهره‌ای با سیرت و صورت منحصر به فرد باشد. از طرفی حضور در نقش‌های ماندگار در آثار فیلمسازان بزرگ هم موجب رشد درونی این بازیگر شد و نزد مردم محبوب و عزیزش کرد.»

امین تارخ در آخر به بازگو کردن بخشی خاطرات ساخت فیلم «جست‌جوگر» به کارگردانی محمد متوسلانی پرداخت: «در «جست‌وجوگر»، «مادر» و سریال‌‌‌های «سربداران» و «بوعلی‌سینا» با ایشان همبازی بودم. یادم می‌آید زمان فیلمبرداری «جست‌جوگر» شرایط سختی را متحمل بودیم و یازده ماه در فصل سرد و گرم کار ادامه پیدا کرده بود. قسمت‌‌هایی از بازی ایشان روی اسب بود و از آنجایی که سوار و پیاده شدن از اسب برای‌شان سخت بود، از صبح روی اسب می‌نشست و دیگر تا پایان روز روی اسب می‌‌ماند؛ همانجا غذا می‌خورد، دیالوگ‌هایش را می‌خواند و به من می‌گفت تحمل کردن این شرایط برایم از سوار و پیاده شدن از اسب راحت‌تر است! این صبر و تحمل بالای کشاورز ستودنی بود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان