//
کدخبر: ۲۶۲۵۴۳ //

دلیل محبوبیت پرویز پرستویی لو رفت+فیلم

پرویز پرستویی یکی از محبوب ترین هنرمندان ایران در چند دهه اخیر است.

دلیل محبوبیت پرویز پرستویی لو رفت+فیلم

به گزارش فرتاک نیوز؛ بدون تردید یکی از بهترین ستارگان سینمای ایران بعد از انقلاب پرویز پرستویی می باشد، بازیگری که در نقش های متفاوتی توانست به بهترین نحو ممکن خود و بازی هنرمندانه اش را نشان دهد.

از بازی در «لیلی با من است» تا «آژانس شیشه ای» را تنها می توان با بازی های هنرمندانه این ستاره دوست داشتنی شاهد بود، هنری قابل تحسین و احترام که همگی هنردوستان به آن اعتقاد دارند.

اما در این نوشتار نمی خواهیم از نوع بازی او سخن بگوییم؛ می خواهیم از زاویه دیگری  پرویز پرستویی را ببینیم، زاویه ایی که دقیقا وجه تمایز او با خیلی از هنرمندان دیگر در آن نهفته است.

 پرستویی همواره در موضوع های اجتماعی و در جهت رفع و انعکاس آنها حضوری فعال داشته و هیچ گاه از ابراز عقاید خود واهمه نکرده است. او در آخرین اظهار نظر خود در برنامه زنده تلویزیونی و در پاسخ به این سوال که چرا در فیلم مطرب بازی کرده است، گفت: به خاطر عباس قادری خواننده مشهور قبل از انقلاب این نقش را پذیرفتم.

شاید خیلی ها بگویند که گفتن این مطالب خیلی موضوع مهمی نیست ولی وقتی با دقت بیشتری نگاه کنیم متوجه می شویم برای هنرمندی در این سطح  که صحبت هایش واکنش های بسیاری را به دنبال خواهد داشت، ممکن است عواقب بسیار خوبی نداشته باشد که پرستویی با علم به این موضوع صحبت هایش را بدون واهمه میکند.

بغض “پرویز پرستویی” برای سلامتی استاد آواز ایران “محمدرضا شجریان”

پرویز پرستویی: مطرب را به خاطر "عباس قادری" بازی کردم!/ این آدم‌ها جنایتی نکردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان