//
کدخبر: ۲۴۲۶۲۱ //

۲۴۰۰ کرمانشاهی از فیلم‌های جشنواره فجر دیدن کردند/ "درخت گردو" فعلا پربازدیدترین

مدیر اجرایی هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه از بازدید 2422 نفر از فیلم های اکران شده در این دوره جشنواره در چهار روز نخست برگزاری آن در کرمانشاه خبر داد.

2400 کرمانشاهی از فیلم‌های جشنواره فجر دیدن کردند/ "درخت گردو" فعلا پربازدیدترین
به گزارش فرتاک نیوز،

پژمان خسروی‌ پور با اشاره به گذشت چهار روز از شروع جشنواره فیلم فجر در استان گفت:  با گذشت چهار روز از شروع این جشنواره 2422 نفر در کرمانشاه از فیلم های اکران شده بازدید کردند.

وی با اشاره به اکران هشت فیلم طی چهار روز برگزاری این جشنواره (روزهای 15 تا 18 بهمن)، گفت: تاکنون درخت گردو بیشترین بازدید را با بازدید 773 نفر به خود اختصاص داده است.

خسروی پور با اشاره به کاهش آمار بازدید کنندگان در این دوره جشنواره، تاخیر در اطلاع رسانی سازمان سینمایی را یکی از علل آن عنوان کرد وافزود: سالهای گذشته از هفته ها قبل برگزاری جشنواره در استان قطعی بود و روزهای منتهی به جشنواره لیست فیلم های اکران شده اعلام می‌شد، اما در دو سه دوره گذشته عملا خیلی دیر برگزاری جشنواره در استان ها اعلام می شود.

وی افزود: این دوره جشنواره عملا پنج روز قبل از شروع به کار جشنواره برگزاری آن قطعی شده بود و لیست فیلم ها هم دو روز قبل از شروع آن به استان اعلام شد.

خسروی پور تصریح کرد: با این شرایط امکان تبلیغ موثر در خصوص فیلم ها خیلی دشوار است و به نظر می رسد این امر تاثیری در روند کاهش بازدید از فیلم ها داشته است.

وی کیفیت فیلم های اکران شده را نیز در این زمینه بی تاثیر ندانست.

خسروی پور با بیان اینکه این جشنواره تا 21 بهمن ماه ادامه دارد گفت: فیلم های این دوره جشنواره در دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه اکران می شود و افراد می توانند برای خرید بلیت به سایت www.cinematicket.org مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان