//
کدخبر: ۲۴۱۲۷۵ //

آثار قابل اکران جشنواره فیلم فجر در شهرکرد مشخص شد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اسامی فیلمهای قابل اکران جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در این استان را اعلام کرد.

آثار قابل اکران جشنواره فیلم فجر در شهرکرد مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام فرجی روز یکشنبه افزود:در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان ۱۸ فیلم از ۱۵ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان اکران می‌شود.

به گفته وی، فیلم‌های کاتی و ستاره، سه گام حبس، آن شب، منطقه پرواز ممنوع، قصیده گاو سفید، تومان، کشتارگاه، خوب، بد، جلف۲ (ارتش سری)، لباس شخصی، دشمنان، تورنا ۲، مغز استخوان، روز بلوا، قطار آن شب، من می ترسم، روز صفر، بیست و سه نفر و آتابای در طول برگزاری جشنواره در چهارمحال و بختیاری اکران می‌شود.

فرجی یادآور شد:این جشنواره از ۱۵ بهمن‌ماه در سینما غدیر شهرکرد آغاز می‌شود و بلیت ورودی برای سینما ۱۰۰ هزار ریال(۱۰هزار تومان) تعیین شده است.

به گفته وی، این پنجمین‌بار است که چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره فیلم فجر است و سینما غدیر شهرکرد علاوه بر فیلم‌های فجر، فیلم‌های کودک و نوجوان را در صبح ها اکران می‌کند.

فرجی یادآور شد:در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سالن سینما اندیشه شهرکرد در فرهنگسرای مرکز استان آماده بهره‌برداری شده است و در این دهه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سالن سینما اندیشه با ۲۶۴ صندلی به تجهیزات سینمایی روز مجهز شده است و سالنی با استاندارد است.

ظرفیت سینماهای چهارمحال و بختیاری از ۴۸۵ صندلی به یک هزار و ۵۸۵ صندلی در دولت تدبیر و امید رسیده است و تعداد تماشاگران سینما از ۶۶ هزار نفر در سال به ۱۷۴هزار رسید

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۱ در چهارمحال و بختیاری و از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۲۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان