//
کدخبر: ۱۶۵۰۵۵ //

پیشتازی اردبیل در اکران فیلم‌های فجر

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با توجه به تعدد آثار از پیشتازی این استان در اکران فیلم‌های فجر خبر داد.

پیشتازی اردبیل در اکران فیلم‌های فجر
به گزارش فرتاک نیوز،

غریب منوچهری در حاشیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اعلام این خبر تصریح کرد: اردبیل از جمله استان‌هایی بوده که در آن ۱۵ فیلم در بخش سودای سیمرغ و پنج فیلم در بخش سیمرغ و پروانه‌ها اکران می‌شود.

به گفته وی پخش این تعداد از فیلم‌ها در شرایطی انجام پذیرفته که در بسیاری از استان‌های کشور ۱۱ و ۱۲ فیلم مجوز اکران و پخش دریافت کردند.

 معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در خصوص میزان استقبال هنردوستان اردبیلی از فیلم‌های جشنواره فجر افزود: خوشبختانه در این مدت استقبال بسیار مناسبی را از هنردوستان شاهد بودیم که در نوع خود شایسته تقدیر است.

منوچهری با بیان اینکه آثار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در سینما انقلاب اردبیل اکران می‌شود، افزود: جلسات نقد و برسی فیلم‌های پخش شده نیز هر روز ساعت ۲۰ در سینما انقلاب برگزار می‌شود.

وی به برنامه فیلم‌های پخش شده در سی و هفتمین جشنواره فجر نیز اشاره کرد و افزود: برای روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در بخش سیمرغ وپروانه‌ها فیلم بنیامین درنظر گرفته شده و مابقی آثار نیز به ترتیب در ساعات ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ اکران می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان