//
کدخبر: ۲۴۰۹۱۰ //

بلیت جشنواره فجر در زنجان دو نرخی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اکران فیلم‌های جشنواره دهه فجر از 15 بهمن در زنجان خبر داد و گفت: قیمت بلیت‌ سینما روشا 15 هزار تومان و سینما بهمن 12 هزار تومان خواهد بود.

بلیت جشنواره فجر در زنجان دو نرخی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 فاطمه کرباسی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: امسال پنجمین سال برگزاری جشنواره فیلم فجر در زنجان است‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از شاخص‌های مهم و توسعه‌ هر جامعه موضوعات فرهنگی است، گفت: تولید و مصرف کالاهای فرهنگی از شاخصه‌های مهم و تاثیرگذار توسعه هر جامعه‌ای است از همین رو به دنبال گسترش فرهنگ جامعه هستیم.

وی از افزایش فضاهای فرهنگی خبر داد و گفت: از فردا سینما سیار شهرستان خرم‌دره آغاز به کار خواهد کرد و پردیس شهرستان خدابنده نیز به زودی آغاز به کار می‌کند، همچنان که در شهرستان ابهر نیز مجموعه فرهنگی و تجاری دو سینما فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: با راه‌اندازی این سینما، مجموعه سینماهای استان به عدد 9 می‌رسد که در راستای ارتقای سطح فرهنگ اقدام قابل توجهی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت دهه فجر ۲۲ کمیته را تشکیل داده است که وظیفه کمیته فرهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، گفت: این کمیته با حضور ۱۸ دستگاه فرهنگی و سه مجموعه مردم نهاد فعالیت کرده و برنامه‌ها را تدوین کرد.

کرباسی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی امسال بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی در استان اجرایی خواهد شد، گفت: بهره‌برداری از سینما و کانون مساجد، برگزاری نمایشگاه مطبوعات، برنامه‌های مذهبی و قرآنی از جمله آنهاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه روز شنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر سه پویش به شکل مردمی اجرایی خواهد شد، گفت: پویش پرچم، من یک سلیمانی هستم و پویش انتقام سخت اسامی این سه پویش است.

وی با اشاره به اینکه برنامه دوم نیز ۱۶ بهمن ماه است که در قالب محفل بزرگ قرآنی اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا و شب شعر طلوع نیز دیگر برنامه اجرایی طی دهه فجر است.

کرباسی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره فیلم فجر از روز 15 بهمن ماه نیز از دیگر برنامه‌های مهم طی دهه فجر است، تصریح کرد: این برنامه در دو سینمای بهمن و روشا اکران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در نوبت صبح نمایش پروانه‌ها را در قالب پنج فیلم ویژه دانش‌آموزان خواهیم داشت، گفت: این فیلم‌ها به صورت رایگان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر این ۱۴ فیلم نیز در سینما روشا و سینما بهمن اکران خواهد شد، گفت:  این فیلم‌ها در ساعات ۱۷، ۱۹ و ۳۰ دقیقه در سینما روشا و ساعات ۱۷ و ۳۰ دقیقه و ۲۰ در سینما بهمن اکران خواهد شد.

وی در ارتباط با قیمت بلیت‌ها نیز گفت: قیمت بلیت امسال 15 هزار تومان تعیین شده است اما سینما بهمن 3 هزار تومان به مشتریان خود تخفیف می‌دهد که در همین راستا قیمت بلیت سینما روشا 15 هزار تومان و سینما بهمن 12 هزار تومان خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان