//
کدخبر: ۲۴۰۶۳۴ //

اکران رایگان و همزمان فیلم‌های طرح سیمرغ و پروانه‌ها در مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فیلم‌های منتخب سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر بطور همزمان با پایتخت در مازندران اکران خواهد شد.

اکران رایگان و همزمان فیلم‌های طرح سیمرغ و پروانه‌ها در مازندران
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: اکران فیلم‌های طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» هم‌زمان با سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در استان رایگان است.

وی افزود: بر اساس طرح یادشده پنج فیلم قطارآن شب، ۲۳ نفر، کاتی و ستاره، منطقه پرواز ممنوع و تورنادو در روزهای ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه، راس ساعت ۱۰ صبح بصورت رایگان اکران خواهند شد.

زارع تصریح کرد: این برنامه در راستای برنامه‌های حمایتی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سینمای کودک و نوجوان است که برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود.

 این مسؤول یادآور شد: اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای پنجمین سال متوالی و مرحله پایانی جام باشگاه‌های کتابخوانی مازندران با حضور کودکان و نوجوانان از مهمترین برنامه‌های فرهنگی، هنری مازندران در دهه فجر امسال است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری تئاترهای خیابانی و صحنه‌ای از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است، نمایشگاه هنرهای تجسمی، موسیقی، اکران فیلم، عصری با شعر، نمایشگاه و رونمایی کتاب، از دیگر برنامه‌های تدارک شده برای دهه فجر امسال است.

زارع اعلام کرد: جشنواره جهانی فیلم فجر مهم‌ترین اتفاق سینمای ایران است و به نظر می‌رسد سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر یکی از پرهیجان‌ترین سال‌های خود را سپری کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان