//
کدخبر: ۲۴۰۴۴۷ //
به همت گروه مدیریت خانه اندیشمندان ؛

آیین نکوداشت پروفسور اصغر مشبکی اصفهانی برگزار می شود

به همت گروه مدیریت خانه اندیشمندان آیین نکوداشت پروفسور اصغر مشبکی اصفهانی برگزار می شود .

آیین نکوداشت پروفسور اصغر مشبکی اصفهانی برگزار می شود

به گزارش فرتاک نیوز؛ خانه اندیشمندان علوم انسانی با همکاری انجمن رفتار سازمانی و حمایت معنوی بعضی از سازمانها و نهادها و مشارکت فعالانه دانشجویان سالانه مراسمی را در جهت تکریم مقام اساتید و نخبگان برجسته کشور و قدردانی از زحمات چندین ساله آنان در جهت رشد علمی و معنوی دانشجویان با عنوان نکوداشت مقام استاد برگزار می کند.

این مراسم از سال ۱۳۹۰ با رویکرد ترویج فرهنگ پاسداشت و نکوداشت مقام اساتید در میان دانشجویان و دانشگاهیان از طرف خانه اندیشمندان علوم انسانی آغاز شده است.

از مهمترین شاخصه های مراسم نکوداشت مقام استاد انتخاب اساتید برگزیده با نظر ۹ نفر از اساتید متخصص هر رشته از دانشگاه های مختلف با مشارکت فعالانه انجمن ها و دانشجویان است.

در همین راستا گروه مدیریت خانه اندیشمندان در تازه ترین رویداد پیش روی خود قرار است سه شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ مراسم نکوداشتی برای پروفسور اصغر مشبکی اصفهانی از اساتید برجسته رشته مدیریت در ایران برگزار نماید.

لذا از کلیه علاقه مندان جهت تشریف فرمائی در این مراسم دعوت به عمل می آید. حضور عموم علاقه مندان نشانه همبستگی خانواده بزرگ دانشگاهی و نیز مایه خرسندی و پشتوانه ای عظیم برای دست اندر کاران جهت استمرار این مسیر می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان