//
کدخبر: ۲۳۸۵۴۸ //
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

زنان تأثیرگذاری زیادی بر جامعه دارند

دشمنان دنبال این هستند چیزهای با ارزش را، از ما بگیرند.

زنان تأثیرگذاری زیادی بر جامعه دارند

همایش حرمسازان  زینبی با حضور محمدحسین ضیغمیان «رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه» به میزبانی ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان، آموزش وپرورش و ستاد بانوان زینبی در تالار شهید بهشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین ضیغمیان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در این مراسم با اشاره به اینکه علامت‌های دین را شعار دین  گویند، و بایستی بزرگ شمرده شود، تقوا را در دو قسم عنوان کرد و اظهاردداشت: اگر دیدید کسی شعار دینی را بزرگ داشت و به آن پرداخت، نشان از تقوای قلبی آن است.

او افزود: بزرگ شمردن شعار نشان از تقوای قلبی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه گفت: امروز دشمنان دین دنیا این هستند چیزهای با ارزش ما را از ما بگیرند.

بهمن صحرایی «رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه» در ادامه این همایش اظهارداشت: افتخار این را داشته‌ایم که سردار دل‌ها« سردار سلیمانی» یکی از راه‌هایی که وارد عراق می شد، استان کرمانشاه بود.

او هدف از برگزاری این همایش را  نهادینه کردن فرهنگ کمک به بازسازی عتبات‌عالیات دانست و افزود: زنان به عنوان نیمی از جامعه که تأثیرگذاری زیادی بر همه جامعه دارند، می‌توانند نقش مهمی در ترغیب جامعه به کمک به ستاد بازسازی عتبات‌عالیات داشته باشند.

این مسئول از کمک یک میلیارد تومانی مردم استان به ستاد بازسازی عتبات‌عالیات برای توسعه حرم امام حسین(ع) خبر داد و افزود: در حال حاضر صحن و شبستانی به نام حضرت زینب(س) در کربلای معلی در دست ساخت است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه گفت: ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه امسال ساخت 500 متر از این صحن و شبستان را تقبل شده است. که اگر برای ساخت هر متر مربع این صحن و سرا چهار میلیون تومان نیاز باشد، برای اجرایی کردن تعهدات استان به دو میلیارد تومان نیاز داریم که تاکنون نیمی از آن از سوی خیرین تأمین شده است.

صحرایی با اشاره با این که نیم دیگر هزینه صحن و شبستان نیز تا پایان سال تأمین شود، ادامه داد: کلیه نذورات مردمی برای کمک به بازسازی عتبات‌عالیات تبدیل به کالا شده است و به عتبات‌عالیات فرستاده شده، کمک‌های هموطنان به اشتغال و رونق تولید داخلی نیز کمک می‌کند، و پیمانکاران و کارگران اجرای پروژه هم از بین ایرانیان انتخاب شده است و به عتبات‌عالیات اعزام می‌شوند.

او کرمانشاه را دروازه کربلا دانست و افزود: اربعین امسال 200 موکب  در سطح استان کرمانشاه و 20 موکب هم در عراق به منظور خدمات‌رسانی به زائران امام‌حسین(ع) دائر کردیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه گفت: علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) در استان کرمانشاه می‌توانند برای مشارکت در طرح توسعه حرم امام‌حسین(ع) در کربلای معلی نذورات خود را از هزار تومان گرفته تا هر مبلغی به شماره کارت بانک ملی به شماره 6037997599039733 و یا بانک رسالت به شماره کارت 5041727010071924 واریز کنند.

گفتنی است که در پایان این همایش بیانیه ستاد بازسازی عتبات‌عالیات قرائت شد و از خادمین حسینی تقدیر شد.

گزارش: سامان صفری

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان