//
کدخبر: ۲۳۲۸۲۰ //

برگزاری کنسرت علیرضا عصار پس از ۲سال

علیرضا عصار خواننده با سابقه موسیقی پاپ که چندی پیش قطعه «دلتنگ» را منتشر کرد، قرار است با اجرای قطعه‌ای جدید و منتشر نشده، پس از دو سال دوری از اجراهای زنده، در روزهای پایانی دی ماه 98 با مخاطبانش در تالار بزرگ وزارت کشور دیدار کند.

 برگزاری کنسرت علیرضا عصار پس از 2سال
به گزارش فرتاک نیوز،

این خواننده که تا کنون آثار برجسته‌ای را در حوزه موسیقی پاپ کشور منتشر کرده است، جدیدترین کنسرت خود با عنوان «پایان دلتنگی» را در روزهای 24 و 25 دی ماه سال 98 به همت موسسه «آوای هنر» در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد کرد.

 عصار پیش از این قرار بود، کنسرتی را در روزهای پایانی آذرماه روی صحنه ببرد که پیش از بلیت فروشی؛ به دلیل نامساعد بودن شرایط آن زمان، تصمیم به تغییر زمان برگزاری اجرا گرفت و در نهایت با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود از «پایان دلتنگی» خبر داد و تاریخ جدید اجراهایش در دی ماه را به مخاطبانش اعلام کرد.

علیرضا عصار در این کنسرت با همراهی ارکستری به رهبری پویا نیک پور روی صحنه خواهد رفت و قطعات آلبوم «جزعشق نمی خواهم» و گلچینی از قطعات گذشته خود را به همراه قطعات جدید اجرا می‌کند.

وی همچنین در جدیدترین اجرای خود قرار است، قطعه‌ای جدید و منتشر نشده را برای نخستین بار در این کنسرت به اجرا دربیاورد.

این خواننده که پس از شش سال توقف در فعالیت‌هایش، آذرماه سال 1396 آلبومی را تحت عنوان «جز عشق نمی‌خواهم» منتشر کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد و در پنجمین جشن سالانه موسیقی ما عنوان بهترین آلبوم از نگاه کارشناسان موسیقی را از آن خود کرد و آخرین اجرایش را دی ماه همان سال روی صحنه برد؛ قرار است با برگزاری کنسرت تهران، به دوری دوساله از هوادارانش پایان دهد.

گفتنی است، بلیت فروشی کنسرت علیرضا عصار برای روزهای 24 و 25 دی ماه 98 آغاز شده و تا کنون مورد استقبال مخاطبان این هنرمند قرار گرفته است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۸۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان