//
کدخبر: ۴۴۹۱ //

روز جمعه با کارشناسی صفاریان، امیراصلانی و سینا حجازیآخرین برنامه مقدماتی سال ۹۵ هزارصدای پاپ برگزار می‌شود

روز جمعه با کارشناسی صفاریان، امیراصلانی و سینا حجازیآخرین برنامه مقدماتی سال 95 هزارصدای پاپ برگزار می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز آخرین برنامه مقدماتی سال ۹۵ بخش پاپ هزارصدا، ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه ۸ بهمن‌ماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این برنامه یک بار دیگر بهروز صفاریان و این بار در کنار سینا حجازی و سعید امیراصلانی که برای اولین بار در این برنامه حضور یافته‌اند، در جایگاه داوری خواهد نشست تا با هم، نفرات برگزیده را اعلام و نفر اول را به عنوان آخرین خواننده راه یافته به فینال این برنامه معرفی کنند.

همچنین در این برنامه «محمدرضا مقدم» خواننده جوان و خوش‌صدای موسیقی پاپ به عنوان خواننده میهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد که یکی از آنها قطعه «قهرمان من» است که اخیراً منتشر و به قهرمانان آتش‌نشان فاجعه ساختمان پلاسکو تقدیم کرده است.

این برنامه هم مثل همه برنامه‌های دیگر هزارصدا میان برنامه‌ها و برنامه تجلیل از بزرگان موسیقی را هم خواهد داشت.

هزارصدا اولین برنامه معرفی چهره‌های جوان و مستعد موسیقی است که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و بنیان‌گذار، مدیر و مجری آن «آرش نصیری» روزنامه‌نگار باسابقه حوزه موسیقی است. این برنامه هر ماه دوبار -یک بار برای موسیقی پاپ و یک بارهم برای موسیقی کلاسیک ایرانی- برگزار می‌شود و بنابر اعلام نصیری، برنامه بعدی هزارصدا در بخش موسیقی کلاسیک و در ساعت ۱۵ روز ۲۱ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

در برنامه قبلی هزارصدای پاپ که سوم دی ماه برگزار شد و محسن رجب‌پور، مهدی سپهر، پدرام کشتکار و اهورا ایمان داوران آن بودند، حامد همایون به عنوان خواننده میهمان حضور داشت و قطعاتی را با نوازندگی سامان امامی اجرا کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان