//
کدخبر: ۲۳۱۷۲۷ //

شنیدن صدای مردم و اقدام جالب دانشجویان یک دانشگاه

دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت در اقدامی جالب پای صحبت مردم تهران نشستند.

شنیدن صدای مردم و اقدام جالب دانشجویان یک دانشگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مطالبه‌گری همواره جزو جدانشدنی از رفتار و عملکرد دانشجویان بوده و همین ویژگی باعث شده دانشجویان که ماهیت خود را از بدنه جامعه گرفتند، مطالبات جامعه را پیگیری و از آنها حمایت کنند.

مدتی است دانشجویان کشور با اقداماتی متنوع، ضمن پیگیری مطالبات مردمی پای درد دل اقشار مختلف نشسته و تلاش می‌کنند صدای آنها را به گوش مردم برسانند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت در این راستا به سراغ مردمی از مناطق مختلف شهر تهران رفته و پای سخنان مردم نشستند.

بسیج دانشجویی , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , دانشگاه علم و صنعت ایران ,

شیخ حسنی از اعضای بسیج دانشجویی و از متولیان این حرکت در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، درباره هدف خود از این اقدام گفت: اولا به مسئولان که حاضر نمی‌شوند در بین مردم و دانشجویان حاضر شوند، اعتراض کنیم به ویژه اینکه دیدیم در روز دانشجو مسئولان و دولتمردان  در جمع دانشجویان حاضر نشدند.لذا تصمیم گرفتیم در بین مردم حاضر شده، کم‌کاری مسئولان را جبران کنیم و پای صحبت مردم بنشینیم.

وی درباره بازتاب و اثر این اقدام در بین مردم نیز تصریح کرد: مشکل اصلی در اعتراضات اخیر، نبود بستر لازم برای بیان اعتراضات به حق و معیشتی مردم بود. به نظر ما این خود معضل بزرگی است و سعی می‌کنیم در حد خود این بستر را فراهم کنیم.

بسیج دانشجویی , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , دانشگاه علم و صنعت ایران ,

qJAkWE5PqwVm

شیخ حسنی از مسجد به عنوان بستر بزرگ اعتراضات و کانون تحولات اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: ما نیز در این اقدام به مسجد اتکا کردیم و تلاش می کنیم مطالبات مردم را از این طریق به گوش مسئولان برسانیم.

وی گفت: ما برای شنیدن صدای مردم به شهرری و  فیروز آباد در استان تهران رفتیم. بنا داریم هفته‌ای یک روز را به این کار اختصاص دهیم و به نقاطی که صدای اعتراض مردم شنیده نشد، برویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۷۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان