//
کدخبر: ۲۳۱۲۳۱ //

کمال تبریزی از «کمال بیشعوری» به «دست انداز» رسید

«کمال تبریزی» کارگردان صاحب سبک سینما که آثار به یادماندنی همچون «لیلی با من است» و «طبقه حساس» را در کارنامه خود می‌بیند، امسال با فیلمی جدید و باز هم کمدی راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

 کمال تبریزی از «کمال بیشعوری» به «دست انداز» رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

«کمال تبریزی» امسال با فیلم سینمایی «دست انداز» قصد حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد، البته این فیلم پیش از این با نام «رستگاری جهان» شناخته می‌شد اما با نام «دست انداز» فرم حضور در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم را پر کرد، تبریزی امسال قرار بود فیلم «در کمال بیشعوری» را ساخته و راهی فجر کند اما به دلیل نبود امکانات مناسب جهت ساخت، این کار را به سال آینده موکول کرد.

بیش از ۸۰ درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد آفریده انجام شده است و تاکنون هدی زین العابدین، رویا نونهالی، رضا کیانیان، همایون ارشادی و امید نعمتی در این فیلم جلوی دوربین رفته اند و بزودی بازیگران دیگری نیز جلوی دوربین خواهند رفت.

فیلم «دست انداز» یک فیلم اجتماعی با چاشنی طنز است و در خلاصه داستان آن آمده است: رها که علاقمند به نویسندگی است آخرین داستان خود را با آرزوهایش همراه می‌کند.

کمال تبریزی امسال فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» را در چرخه اکران داشت اما این فیلم با وجود فروش نسبتاً مناسب با نقدهای فراوانی روبرو شد، تا این کارگردان سینما نیز مثل بسیاری از کارگردان قدیمی متهم به گیشه زدگی شود، البته فیلم «ما همه با هم هستیم» از سوی خود بازیگران اثر نیز نقد شد.

حال تبریزی بعد از تجربه شکست «ما همه با هم هستیم» سراغ داستان تازه‌ای رفته و امیدوار است تا فیلم سینمایی «دست انداز» بتواند خاطره بد فیلم قبلی خود را از ذهن اهالی سینما پاک کند.

عوامل فیلم جدید تبریزی عبارتند از: کارگردان: کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: فرزاد فخری‌زاده، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، سرپرست گروه فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، مدیر روابط عمومی : علی زادمهر عکاس: زهرا مصفا، مدیر تدارکات: بابک پیرهادی، تهیه‌کننده: محمد آفریده.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان