//
کدخبر: ۲۳۰۴۷۰ //

علیرضا قربانی در شهرستان‌ها به صحنه می‌رود/ اعلام جزئیات کنسرت‌ها

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که طی ماه های گذشته درگیر اجرای پروژه «با من بخوان» بود به منظور برگزاری چند کنسرت به شهرستان ها سفر می کند.

علیرضا قربانی در شهرستان‌ها به صحنه می‌رود/ اعلام جزئیات کنسرت‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که طی ماه های گذشته درگیر اجرای پروژه «با من بخوان» با هنرمندی حسام ناصری و تعدادی دیگر از هنرمندان کشورمان بود به منظور برگزاری چند کنسرت به شهرستان ها سفر می کند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته علیرضا قربانی ساعت ۲۱:۳۰ روز سه شنبه سوم دی ماه ابتدا در مرکز همایش های بین المللی تبریز میزبان مخاطبانش خواهد بود. پس از موفقیت کنسرت‌های «با من بخوان» با صدای علیرضا قربانی در تهران، قرار است اجراهای این خواننده برای فصل زمستان تمدید شود.

 این خواننده ساعت های ۱۸ و ۲۱ در یکی از تالارهای شهر ارومیه کنسرتی را برگزار می کند. قربانی در ادامه ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۰ دی ماه در تالار شهید رجایی قزوین به اجرای برنامه می پردازد و ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۳ دی نیز به اجرای برنامه در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک می پردازد.

علیرضا قربانی از اردیبهشت ماه سال ۹۸ بود که اجرای زنده پروژه «با من بخوان» را در تهران با برگزاری بیش از ۳۰ نوبت اجرا آغاز کرد که با توجه به تغییر رویکرد موسیقایی این خواننده در سبک کاری با طیف پرشماری از مخاطبان مواجه شد. او در این مدت تعدادی از قطعات پروژه از جمله «نیست شو»، «بوی گیسو»، «روزگار غریب»، «پل»، «عقیق» و «الله مزار» را در دسترس مخاطبان قرار داد.

«الله مزار» براساس یک قطعه عاشقانه از موسیقی محلی خراسان و با موسیقی و تنظیم حسام ناصری تهیه شده است. البته انتشار آلبوم پرحاشیه «افسانه چشم هایت» به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی مشترک با همایون شجریان، برگزاری چند کنسرت در کشورهای اروپایی و حضور در چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی به عنوان خواننده تیتراژ از جمله فعالیت های قربانی طی ماه های اخیر به شمار می رود که در کنار اجرای پروژه «با من بخوان» به آنها مشغول بود.

در توضیح پروژه «با من بخوان» آمده است: «مراحل تولید موسیقی پروژه «با من بخوان» از یک سال قبل توسط حسام ناصری آغاز شد و ماحصل یک سال فعالیت او تولید آثاری شد که مجموعاً بیش از ۹۰ دقیقه بود. البته او برای این پروژه تمرکز اصلی خود را روی تولید قطعات جدید قرار داد و چند اثر محبوب علیرضا قربانی که طی سال‌های گذشته منتشر شده بود را هم مجدداً تنظیم کرد. یکی از نکاتی که در قطعات با من بخوان به وضوح مشخص بود این بود که تلاشی برای نمایش کاراکتر کاملاً متفاوتی از علیرضا قربانی وجود نداشت اما تلاش بر این بود که ضمن پایبندی به یک سری اصول موسیقی ایرانی و امضای همیشگی اجراهای علیرضا قربانی، تلفیقی مدرن رخ دهد. همین تلفیق مدرن باعث شد تا کنسرت‌های «با من بخوان» در سعدآباد پذیرای مخاطبانی از طیف‌ها و سنین مختلف باشد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان