//
کدخبر: ۲۲۸۹۶۱ //

تجلیل از "منوچهر والی زاده" در ۲۶ سالگی رادیو پیام

مراسم سالگرد تاسیس رادیو پیام با حضور معاون صدا و جمعی از پیشکسوتان عرصه رادیو برگزار شد.

تجلیل از "منوچهر والی زاده" در ۲۶ سالگی رادیو پیام
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید شاه‌آبادی در دورهمی برنامه‌سازان رادیو پیام که به مناسبت 26 سالگی تاسیس شبکه رادیویی پیام و آیین اختتامیه پویش ملی «راهی شویم» با حضور شهرام ملازاده (مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا) و جمعی از مدیران ستادی، شبکه رادیویی و پیشکسوتان برگزار شد، گفت: رادیو پیام رادیویی است که بیشتر مردم از آن استفاده می‌کنند و حضور من در این دورهمی قدرشناسی و تشکر از زحمت‌های دوستان و همکاران در رادیو پیام است و باید از کارهای ویژه این رادیو تقدیر کنم.

وی ادامه داد: از جمله این کارها می‌توان به همین پویش‌ها اشاره کرد، اگر می‌خواهیم حال و هوای مردم را بهتر کنیم باید از مهمترین سرمایه‌های سرزمین پهناور ایران استفاده کنیم چراکه ایران مملو  از مردم خونگرم، اقوام و قومیت‌های گوناگون گویش‌ها و لهجه‌های مختلف با آداب و سنت های متنوع است و شما تلاش کردید با پویش راهی شویم مردم را با جای جای ایران آشنا کنید.

معاون صدا عنوان کرد: از دوستان خود در پلیس راهور و نیروی انتظامی که در معرفی بیشتر شبکه تلاش می کنند تشکر می‌کنم، باید توجه داشته باشیم که موسم سفر فقط برای نوروز و تابستان نیست بلکه کشور ما ایران سرشار از امکانات و فضای دیدنی و دارای آب و هوای متنوعی است، میتوانیم با تهیه برنامه کوتاه پیام خود را به گوش مردم برسانیم.

شاه آبادی اظهار کرد: برنامه‌سازان رادیو پیام با توجه به ماموریت این شبکه که گزیده گفتن و تولید قطعات کوتاه است باید آشنا باشند؛ چراکه ما در حوزه رادیو پیام مسابقه ویژه‌ای برای تهیه‌کنندگان داریم و آنها باید بیشتر از ساختارهای نوین استفاده کنند.

شاه‌آبادی با بیان اینکه هنر برنامه‌سازان باید دقیق باشد، تصریح کرد: در ساخت برنامه‌های کوتاه از مباحث تکراری خودداری کرده و از فرصت‌ها استفاده کنیم؛ نباید ادبیات رادیو پیام برای 10 سال قبل باشد بلکه به‌روز باشیم و خلاقیت و نوآوری در برنامه‌سازی داشته باشیم و پیام برنامه‌ها هدفمند باشد.

شهرام ملازاده، مدیر رادیو پیام هم در بخشی از این مراسم اعلام کرد که در نظر دارند در شبکه رادیویی پیام مدل‌های جدیدی از برنامه‌سازی در ساختار اطلاع‌رسانی و سرگرمی طراحی کنند.

وی عنوان کرد: رادیو پیام در راستای ماموریت جدید خود با تغییر رویکرد به شبکه مخاطب محور با گرفتن تصاویر از مخاطبان در پویش‌های مختلفی رادیو نما تعامل داشته است.

در بخش دیگر با حضور شاه‌آبادی و ملازاده از شیوه‌نامه نگارش رادیویی و بسته آموزشی ویژه رادیو پیام که فاز اول آن مخصوص گویندگان است که از تجربه استاد نوری استفاده شده است و فازهای بعدی برای نویسندگان و تهیه‌کنندگان تهیه می‌شود.

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهِ راهور ناجا گفت: تولد این شبکه پیام را تبریک می‌گویم. پویش راهی شویم اثرات خوبی در جامعه داشت.

وی ادامه داد: فاخر بودن و کلاس خاص وجه تمایز رادیو نسبت به تلویزیون است ما با رادیو خاطرات زیادی دارم وقتی قصه ظهر جمعه را می شنوم تمام وجودم حال و هوای خاصی پیدا می کند و راه شب را که می شنوم تمام وجودم پر از احساس می‌شود.

حسینی عنوان کرد: در جنگ تحمیلی من در پشت بام خانه‌مان که در کرمانشاه بود شب بخیر کوچولو را گوش می‌کردم شاید باور نکنید رادیو تنها همنشینی بود که می‌توانستیم با کمک او آن فضا را تحمل کنیم.

وی گفت: شاید بگویید چون من در این لباس هستم باید در تعریف رادیو بگویم رادیو مهمترین رسانه در اصلاح فرهنگ ترافیکی است در صورتی که اعتقاد دارم همه تلاش رسانه ملی باید این باشد که فرهنگ و رفتار عمومی مردم را اصلاح کند اگر این مهم اصلاح شود حتما فرهنگ ترافیکی هم اصلاح خواهد شد.

در این مراسم از پلیس راهور ناجا، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور بعنوان همکاران فعال این شبکه در پویش راهی شویم تقدیر شد.

همچنین از منوچهر والی زاده از پیشکسوتان رادیو تقدیر شد. همچنین از مخاطبان فعال شبکه در حوزه رادیونما که با ارسال عکس در پویش های مختلف برتر شده بودند با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی قدردانی شد. پیشکسوتان رادیو مریم نشیبا، مسعود فروتن، منوچهر والی زاده، جواد آتش‌افروز، فرهنگ جولایی از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان