//
کدخبر: ۲۲۷۳۴۸ //

آقای بازیگر: «پایتخت» برایم سکوی پرش بود

بازیگر سریال «پایتخت» با اشاره به حضورش در فصل ششم این سریال بیان کرد که این مجموعه در مسیر کاری‌اش مثل سکوی پرش بوده است.

 آقای بازیگر: «پایتخت» برایم سکوی پرش بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سلمان خطی بازیگر رادیو، تئاتر و تلویزیون درباره حضورش در «رادیو نمایش» عنوان کرد: از سال ۷۵ به رادیو آمده‌ام و اکنون ۲۳ سال است که در رادیو نمایش حضور دارم و پیش از این نیز در مرکز مازندران فعالیت داشتم.

 این بازیگر با اشاره به فضای متفاوت رادیو و تلویزیون بیان کرد: حضور در رادیو با تلویزیون کاملا متفاوت است. شما اگر سال‌ها در رادیو کار کنید نه دیده می‌شوید و نه زندگیتان از این رو به آن رو می‌شود.

بازیگر «پایتخت» با اشاره به دیگر تفاوت‌های این دو مدیوم رسانه‌ای گفت: دستمزدهای رادیو اصلا با تلویزیون و سینما قابل مقایسه نیست و از طرف دیگر کسی که در رادیو کار می‌کند شاید تا سال‌ها او را نشناسند، مگر کسانی که عاشق رادیو هستند و از طریق پیگیری‌های مستمر این هنرمندان رادیویی را می‌شناسند. ما چنین شنونده‌های پر و پا قرصی هم داریم. مثلا پیش آمده است که یک نفر از یزد شیرینی آورده و دوست داشته هنرمندان مورد علاقه‌اش در رادیو را ببیند. حتی زمانی با دوست نابینایی صحبت می‌کردم و او با شنیدن صداهای رادیویی اسامی آن‌ها را بیان می‌کرد و این‌ها برای من خیلی جذاب بود.

خطی در ادامه یاداور شد: شما اگر ۲۰ سال به‌صورت ناشناس سابقه کار در رادیو داشته باشید گاهی یک ساعت کار تلویزیونی، آن را جبران می‌کند چون دیده می‌شوید.

وی که پیش از این با نقش «تقی» به عنوان برادر نقی معمولی در سریال «پایتخت» حضور یافته بود، درباره اولویت‌های خود نیز گفت: برای خود من رادیو جذاب‌تر است و بعد از تئاتر، رادیو را از سینما و تلویزیون بیشتر دوست دارم و برایم ارجحیت بیشتری دارد. به هر حال من سال‌ها در رادیو کار کرده‌ام و فکر می‌کنم شنیدن کار رادیویی جذابیت بیشتری دارد.

این بازیگر درباره فصل ششم سریال «پایتخت» نیز در توضیحاتی بیان کرد: قرار بود پنجم یا ششم آذر سریال «پایتخت» کلید بخورد و من دوباره نقش تقی برادر نقی معمولی را دارم.

وی درباره متن این سریال گفت: هنوز متن سریال را دریافت نکرده‌ام و بیشتر صحبت‌هایی کلی درباره شروع کار داشته‌ایم و من چون خودم اهل مازندران هستم در لوکیشن شمال نیز حضور دارم.

بازیگر «پایتخت» درباره حضورش در این سریال و تاثیر آن بر زندگی حرفه‌ای خود نیز یادآور شد: من پیش از این چندین سریال کار کرده‌ بودم اما با «پایتخت» بیشتر دیده شدم و می‌توان گفت این سریال برای ما مثل یک سکوی پرش بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان