//
کدخبر: ۲۲۶۷۸۳ //

«وایکینگ‌ها» از هیستوری به نتفلیکس می‌روند

کمپانی «نتفلیکس» قرار است تا سری جدید سریال «وایکینگ‌ها» را تولید کند.

 «وایکینگ‌ها» از هیستوری به نتفلیکس می‌روند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از «ورایتی» سریال «وایکینگ‌ها» دوباره طرفداران خود را خوشحال می‌کند.

قرار شده است تا سریال «وایکینگ‌ها» که فصل ششم آن به‌زودی از شبکه «هیستوری» ادامه پیدا می‌کند، با عنوان جدید «وایکینگ‌ها: والهالا» از نتفلیکس پخش شود.

این سریال قرار است به حوادث 100 سال بعد از پایان سریال فعلی بپردازد. تهیه‌کننده اجرایی این سریال، خالق «وایکینگ‌ها» یعنی «مایکل هرست» و نویسنده آن «جب استوارت» است. 

برای تولید این سریال «متروگولدن مایر» نقش دارد و بیشتر لوکیشن‌های سریال در ایرلند فیلمبرداری خواهد شد. تمام اعضای تولید سریال قبلی در این ادامه آن فعالیت خواهند داشت.

«مایکل هرست» گفته از اینکه داریم ادامه این سریال را تولید می‌کنیم بسیار خوشحالم و می‌دانم که میلیون‌ها طرفدار ما در این سریال هیجان‌زده و منتظرند تا ادامه آن را در نتفلیکس تماشا کنند. استوارت هم که نویسنده فوق‌العاده‌ای است قرار است تا برای ما خطوط داستانی جدیدی را تعریف کند که در آن با مشاهیر دیگری از تاریخ وایکینگ‌ها آشنا بشویم.

این سریال قرار است تا ماجراهای مشاهیر وایکینگ‌ها را برای بیننده‌ها دراماتیزه بکند. ماجرای مردان و زنانی که در تاریخ اروپا برای زنده ماندن جنگیدند و آن را دچار تغییر و تحولات اساسی کردند.

معاون بخش‌ سریال‌های ارجینال نتفلیکس هم گفته که قول این را می‌دهیم که تمام چیز‌هایی که طرفداران بخش اول سریال آن را دوست داشتند، در این بخش از سریال نیز ادامه داشته باشد: قلب‌ها بتپد، داستان‌های اصلی دراماتیک بشوند و وفاداری و قدرت نمایش داده شود. از اینکه ادامه این سریال را برای نمایش به نتفلیکس می‌آوریم بسیار هیجان‌زده‌ایم. 

والهالا در حقیقت تالاری در داستان‌های افسانه‌ای و اساطیری شمال است که به سرای کشتگان معروف است. این تالار دارای 540 درب است و از آن یک گرگ و یک شاهین محافظت می‌کند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان