//
کدخبر: ۲۲۰۹۷۵ //

هنرمند کرمانشاهی با طراحی پوستر؛ دست‌درازی ترکیه را به خاک سوریه محکوم کرد

«تغییر چهره "face off"» طراح پوستر است که فرشاد عیسی‌پور هنرمند طراح پوستر کرمانشاهی جنایت ترکیه را محکوم کرده و به حرمت ناله‌ها و آوارگی زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه ککورد زبان بخاطر تجاوز ترکیه به حریم‌شان، آن را طاحی کرد و این جنایت را محکوم نموده است

هنرمند کرمانشاهی با طراحی پوستر؛  دست‌درازی  ترکیه را به خاک سوریه محکوم کرد

این روزها همه مردم دنیا شاهد حملات هوایی و زمینی ارتش ترکیه به شمال کشور سوریه هستند در این منطقه که زیستگاه کوردهای آن کشوراند.

photo_2019-10-20_13-34-26

«تغییر چهره "face off"» طراح پوستر است که فرشاد عیسی‌پور هنرمند طراح پوستر کرمانشاهی  دست‌درازی ترکیه را به خاک سوریه را محکوم کرده و به حرمت ناله‌ها و آوارگی زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه کورد زبان بخاطر تجاوز ترکیه به حریم‌شان، آن را طراحی کرد و این جنایت را محکوم نموده است

این هنرمندان  کرمانشاهی با طراحی این پوستر معتقد است که جهان نباید جزء رشد و پرورش انسانیت، نوع دوستی، صلح جهانی، احترام به عقاید و اقلیت‌ها و نژادهای مختلف، زبان‌ها، ادیان و مذاهب مختلف برای چیز دیگری قلم‌شان را بکار بگیرند.

این هنرمند کرمانشاهی با طراحی این پوستر، نشان داده که نباید هیچ‌وقت هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران طرح، تفکر و قلم‌شان را در خدمت سیاست‌مداران جنگ‌طلب و منفعت‌طلبان، برای سرکوب مردان، زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه در دنیا قرار دهند.

عیسی‌پور با این طرح؛ رفتار حکومت ترکیه و تجاوز به حریم کشوری دیگر به بهانه ایجاد امنیت را محکوم کرده و آورگی کودکان و  زنان بی‌پناه کورد زبان را  نمونه آشکار دیکتاتوری غیر انسانی و غیر اخلاقی در جهان دانسته است.

این طراح کرمانشاهی در پایان از تمام هنرمندان و طراحان آزاد‌اندیش دنیا خواسته که با طرح‌هایشان و قلم‌هایشان و برنده‌یشان این تجاوز و رفتار حقیرانه و احمقانه ترکیه علیه سوریه را محکوم نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان