//
کدخبر: ۲۱۹۷۵۵ //

عوامل «نون.خ۲» عازم کرمانشاه می‌شوند/ آغاز ساخت و ساز دکورها

مهدی فرجی خبر داد که گروه ساخت و ساز دکورهای فصل دوم سریال «نون.خ» این هفته برای آماده‌سازی دکورها عازم کرمانشاه خواهند شد.

عوامل «نون.خ۲» عازم کرمانشاه می‌شوند/ آغاز ساخت و ساز دکورها
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی فرجی تهیه‌کننده فصل دوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی درباره روند پیش تولید این مجموعه بیان کرد: ان شاءالله به‌زودی و تا اواسط آبان سریال را کلید می‌زنیم که همانطور که پیش از این اعلام شده بود آغاز تصویربرداری از کرمانشاه خواهد بود.

وی ادامه داد: به زودی هم قرارداد و تفاهمنامه با استانداری کرمانشاه در آنجا منعقد و از آن رونمایی خواهد شد. همچنین گروه ساخت دکور این هفته به کرمانشاه می‌روند تا دکورها را در آنجا آماده کنند و ساخت و سازها را انجام دهند.

تهیه‌کننده «نون.خ» اظهار کرد: پیش تولید ما به طور جدی در حال پییگیری است و متن کار هم همچنان توسط دو نویسنده یعنی امیر وفایی و محمد تنابنده در حال نگارش است.

وی همچنین درباره حضور بازیگران جدید در سریال نسبت به فصل اول هم بیان کرد: بازیگران فعلا همان بازیگران قبلی هستند اما با چهره‌های جدیدی هم مذاکره داشته‌ایم اما هرگاه به قرارداد و قطعیت رسیدیم، نامشان اعلام خواهد شد.

فرجی در پایان تأکید کرد: تغییراتی هم در ترکیب عوامل پشت دوربین داشتیم که طبیعی است چراکه زمان‌بندی کارهای‌شان به زمان‌بندی ما نمی‌خورد.

در سریال «نون.خ» که فصل اول آن به کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز ۹۸ روی آنتن رفت، بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و… به ایفای نقش پرداختند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۷۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان