//
کدخبر: ۲۱۷۵۵۹ //

دیوید کاپرفیلد جشنواره فیلم لندن را استارت زد

«تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد»، جدیدترین فیلم آرماندو ایانوچی با حضور کارگردان و بازیگرانش شب پیش جشنواره فیلم لندن را افتتاح کرد.

دیوید کاپرفیلد جشنواره فیلم لندن را استارت زد
به گزارش فرتاک نیوز،

«تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد» فیلمی که با اقتباس از رمان زندگینامه‌ای چارلز دیکنز توسط خالق سریال «ویپ» ساخته شده، شب پیش آغازگر شصت و سومین دوره جشنواره فیلم لندن شد.

سومین فیلم بلند آرماندو یانوچی در مقام کارگردان، با حضور او و بازیگران فیلم شامل دِو پاتل و بازیگران کهنه‌کار بریتانیایی هیو لوری، پیتر کاپالدی و گواندلوین کریستی پس از روی فرش قرمز رفتن عوامل سازنده آن، به نمایش درآمد.

یانوچی کمی پیش از نمایش فیلم درباره آن صحبت کرد و به شوخی گفت: «به شخصه آدم خوش‌بینی هستم و تلاش ندارم کسی را بکشم. فقط می‌خواستم چیزی مثبت بسازم، فیلمی که مناسب همه نسل‌ها باشد.»

کوین لودر تهیه کننده فیلم نیز تاکید کرد دو پاتل نخستین فردی بود که برای نقش اصلی در ذهنشان وجود داشت و فرد دیگری نمی‌توانست این نقش را طبق خواست آنها دربیاورد.

امسال ۲۲۹ فیلم بلند از ۷۹ کشور در این جشنواره نمایش داده می‌شود که «چاقوها بیرون»، «فورد در برابر فراری»، «شاه» و «جوجو خرگوش» هم از جمله آنها هستند. سینمای جوان کشورهایی چون بنگلادش، مغولستان، چاد و بورکینافاسو نیز در این رویداد مورد توجه قرار گرفته است.

فیلم «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش Thrill جشنواره بین‌المللی فیلم لندن روی پرده می‌رود. در بخش فیلم‌های کوتاه جشنواره لندن نیز «گسل» به کارگردانی سهیل امیرشریفی از ایران روی پرده می‌رود. «شهربازی» ساخته کاوه مظاهری و محصول ایران و کانادا و «بابا بزرگ رومانتیک بود» ساخته مریم مهاجر و محصول انگلستان نیز در این جشنواره دیده خواهند شد.

جشنواره فیلم لندن که از دیشب چهارشنبه (۱۰ مهر) کارش را شروع کرده تا ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) ادامه خواهد داشت و فیلم پایانی آن «مرد ایرلندی» مارتین اسکورسیزی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: سرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان