//
کدخبر: ۲۱۷۱۵۲ //

پایان بازبینی مسابقه "نمایش‌های صحنه" جشنواره ملی "تئاتر فتح خرمشهر"

با پایان بازبینی آثار مسابقه نمایش‌های صحنه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، نتایج نهایی این بخش ۱۵ مهر اعلام خواهد شد.

 پایان بازبینی مسابقه "نمایش‌های صحنه" جشنواره ملی "تئاتر فتح خرمشهر"
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاد خبری بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر خبر داد بازبینی آثار مسابقه نمایش‌های صحنه، پایان‌یافت که از روز جمعه 15 شهریور به صورت حضوری و همچنین از طریق ویدئو در تهران و سایر استان‌ها آغاز ‌شده بود.

بر این اساس هئیت بازبین این بخش متشکل از آرش دادگر، فریبا متخصص و علی‌ اوسیوند با بازبینی بیش از 52 اثر از گروه‌های نمایشی استانی و تهران به کار خود پایان دادند.

در این میان استان‌های تهران، مازندران، اردیبل، زنجان، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و منطقه آزاد اروند به صورت حضوری میزبان هیئت انتخاب آثار شدند و مابقی آثار پذیرفته شده از دیگر استان‌ها طبق درخواست گروه‌های نمایشی، از طریق بازبینی ویدئویی، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

اعلام نتیجه نهایی و اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقه نمایش‌های صحنه، جهت حضور در بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر 15 مهر صورت خواهد گرفت.

بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌‌های مسابقه نمایش‌‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌‌نویسی و نمایش‌‌های محیطی و میدانی از 15 تا 19 آبان‌‌ماه 1398 در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۱۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان