//
کدخبر: ۲۱۳۸۱۹ //

دو فیلم ترسناک جدید برای میخکوب کردن مخاطب روی صندلی

ام.نایت شیامالان کارگردان سازنده فیلم‌های ترسناک روان‌شناختی، ۲ فیلم جدید در کمپانی یونیورسال می‌سازد.

 دو فیلم ترسناک جدید برای میخکوب کردن مخاطب روی صندلی
به گزارش فرتاک نیوز،

ام نایت شیامالان نویسندگی و کارگردانی ۲ فیلم جدید را در یونیورسال پیکچرز برعهده گرفت. به گفته این استودیو، این ۲ فیلم که هنوز عنوانی ندارند ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ و ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ اکران می‌شوند.

پیتر کرامر رییس این استودیو اعلام کرد: شیامالان همچنان به خلق فیلم‌های هیجان‌انگیز، بسیار خلاقانه و اصیل که مخاطبان جهانی را روی لبه صندلی‌شان میخکوب می‌کند، ادامه می‌دهد. هیچ کس مثل او نیست. او یک استاد فیلمساز است که با بالاترین قدرت کار می‌کند.

شیامالان برای تریلرهای ماورایی مانند «حس ششم»، «نشانه‌ها» و «دهکده» شناخته می‌شود. او اخیرا با همکاری یونیورسال «گلس» یا «شیشه» را ساخت که روایت‌ جدیدی بود از ترکیب ۲ فیلم «نشکن» و«شکاف» که فیلم‌هایی روان شناختی بودند.

«نشکن» که سال ۲۰۰۰ اکران شد دومین فیلم شیامالان پس از موفقیت چشمگیر فیلم «حس ششم» بود که رابطه دوگانه بین دیوید دان و آقای گلس را تصویر می‌کرد .

از سوی دیگر فیلم «شکاف» محصول پرفروش ۲۰۱۶ با بازی جیمز مک آووی ساخته شده بود. وی نقش شخصیت کوین وندل کرامب را که ۲۳ شخصیت جداگانه دیگر داشت، بازی کرد.

«گلس» حدود ۲۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

شیامالان به صورت مستقل منابع مالی ساخت «ویزیت»، «شکاف» و «گلس» به مبلغ ۳۵ میلیون دلار را تامین کرده بود و قرار است تامین کننده مالی ۲ فیلم بعدی‌اش هم باشد.

این کارگردان و نویسنده آمریکایی-هندی که برای ساخت فیلم‌های فراطبیعی و ترسناک شهرت دارد، تاکنون با محموعه آثارش بیش از ۳.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

وی اکنون در حال ساخت «مستخدم» یک تریلر روان‌شناختی ۱۰ قسمتی برای اپل تی‌وی پلاس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان