//
کدخبر: ۲۰۹۵۱۸ //

آغاز سالانه عکس گالری مژده/ پروژه‌های محسن پهن می‌شود

سالانه عکس گالری مژده با نمایش آثاری از عباس کیارستمی و بهمن جلالی و مجموعه نمایشگاه‌های «پروژه‌های محسن» روز جمعه ۸ شهریور به ترتیب در گالری مژده و محسن برگزار خواهند شد.

آغاز سالانه عکس گالری مژده/ پروژه‌های محسن پهن می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دومین جمعه شهریورماه با سالانه عکس گالری مژده و برپایی چندین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی، عکس و همچنین ادامه نمایشگاه هایی چون «آقا و خانم هنرمند» در گالری فرمانفرما، «حقیقت محتمل» در گالری ویستا، «نیمرخ» در گالری والی و منتخبی از آثار گالری اعتماد به پایان خواهد رسید. در ادامه برنامه افتتاحیه برخی نمایشگاه‌های هنری جمعه ۸ شهریورماه را برمی‌شمریم.

گالری مژده

سالانه عکس گالری مژده جمعه ۸ شهریور با ارائه آثار ۷۴ هنرمند افتتاح می شود. این نمایشگاه تجربه های ناب عکاسی، تنوع موضوعی و زاویه نگاه‌های مختلف در آن را بازتاب می دهد.

در این نمایشگاه آثاری از عباس کیارستمی، بهمن جلالی، مهدی سحابی، صادق تیرافکن، سیف الله صمدیان، جاسم غضبان پور، رعنا جوادی، شادی قدیریان، سیامک زمردی مطلق، پیمان هوشمندزاده، آرمان استپانیان، افشین شاهرودی، فرشاد فرشته حکمت، محمد فرنود، مجید کورنگ بهشتی، مهدی مقیم نژاد، مهدی منعم، سروش میلانی زاده، جاوید سپهر، بابک کاظمی، جاوید رمضانی، سارا ساسانی و بابک حقی به نمایش در می‌آید.

سالانه عکس گالری مژده از ساعت ۱۶ الی ۲۰ هشتم شهریور در گالری مژده واقع در سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ افتتاح می‌شود و تا ۱۵ شهریور(غیر از شنبه) ادامه خواهد داشت.

گالری کاما

آثار نقاشی ستایش ناصر آبادی هنرمند اوتیسمی که با الهام از عروسک هایش  خلق شده اند در نمایشگاهی با عنوان« من ستایش هستم» جمعه ۸ شهریور در گالری کاما به نمایش در می آید.

نمایشگاه «من ستایش هستم» از ۸ تا ۱۳ شهریور در گالری کاما برپاست علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک ۴۴ طبقه دوم مراجعه کنند.

گالری محسن

«پروژه‌های محسن» عنوان مجموعه نمایشگاه‌هایی از شانا عبدالهیان، احسان علیزاده، پونه اوشیدری و شاهین باباجانیاس است که روز جمعه ۸ شهریوماه در فضای گالری، بام و حیاط این گالری به نشانی ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک۴۲ افتتاح می شود.

«پروژه‌های محسن» با هدف به‌چالش‌کشیدن هنرمندان و مخاطبان و ایجاد بستری متفاوت برای نمایش آثار هنری با بازتعریف و بهره‌برداری مجدد فضاهای معماری عموما بلااستفاده‌ی ساختمان‌های شهر تهران طراحی شده است. اینک دومین فراخوان سالانه‌ی بودجه‌ی حمایتی پروژه‌های محسن که هم‌زمان با نهمین سالگرد تاسیس گالری اعلام شده است، فرصتی دوباره برای محک و ارتقای هنرمندان جوان ایرانی و عرصه‌ای تازه برای خلق آثار در بستری متفاوت است.

گالری پروژه های آران

نمایشگاه انفرادی نقاشی، حجم، چیدمان شقایق احمدیان با عنوان «کلمات درست را پیدا خواهم کرد و ساده خواهند بود» از جمعه این هفته در گالری پروژه های آران واقع در خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ گشایش می یابد.

گالری دنا

نمایشگاه انفرادی نقاشی های علی نادری با عنوان «رنگ و آب» از جمعه ۸ شهریورماه در گالری دنا به نشانی خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهار راه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک۴، زنگ۲ آغاز به کار می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان