//
کدخبر: ۲۰۸۷۴۰ //

عملیات بازگشت ۱۱۵۰ حاجی کرمانشاهی با موفقیت به پایان رسید

مدیر حج وزیارت استان کرمانشاه گفت: در سایه الطاف کریمانه الهی عملیات بازگشت 1150 حاجی کرمانشاه شامگاه سوم شهریور ماه جاری، با موفقیت کامل به اتمام رسید.

عملیات بازگشت 1150 حاجی کرمانشاهی با موفقیت به پایان رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

"حامد دارابی" مدیر حج وزیارت استان کرمانشاه گفت: در روز شنبه دوم شهریورماه 689 زائر و عوامل اجرایی در قالب 3 پرواز و در روز سوم شهریورماه نیز  461 زائر دیگر در قالب 2 پرواز وارد فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر 7 کاروان استان کرمانشاه، ما میزبان دو کاروان از استانهای همجوار (ایلام و همدان) نیز بودیم که به حمداله همه این عزیزان در صحت و سلامت و با انجام موفقیت آمیز اعمال حج ابراهیمی به وطن برگشتند.

دارابی افزود: خدارا شکر با برنامه ریزهای دقیق صورت گرفته در کلیه 5 پرواز برگشتی، بطور میانگین شاهد 35 دقیقه تعجیل در پروازها بودیم که این موفقیت مرهون تلاش همه عزیزان از جمله شرکت هواپیمایی ایران ایر،  فرودگاه شهید اشرفی، پلیس فرودگاه، اداره گذرنامه، حفاظت سپاه فرودگاه، گمرک، همکاران صدیق سازمان حج و زیارت و ... بود.

ثبت نام اربعین حسینی(ع)

وی در ادامه تصریح کرد: با پایان یافتن عملیات حج 98 در استان کرمانشاه کلیه کارگزاران زیارتی بدون وقفه، در حال انجام مقدمات ثبت نام زائرین عزیز اربعین حسینی هستند و مشتاقان این سفر معنوی میتوانند با حضور در دفاتر 17 گانه مجاز زیارتی استان، اقدام به ثبت نام نمایند.

دارابی هزینه ثبت نام، بیمه، امور درمانی و ... اربعین حسینی سال 98 را مبلغ 25 هزار تومان اعلام کرد که بصورت الکترونیکی از زائرین اخذ خواهد گردید.

به گفته وی، در صورت روند افزایشی حضور مشتاقان زیارت اربعین حسینی به دفاتر مجاز زیارتی، در ادامه روند ثبت نام، نسبت به راه اندازی دفاتر موقت در شهرستانهای تابعه استان به منظور تسهیل در این امر نیز اقدام خواهد شد.

لیست دفاتر و شرکتهای مجاز زیارتی برای ثبت نام اربعین حسینی 98 بشرح دیل می باشد:

5ce53e76-2505-4b3b-8a53-d8618f6e33d2

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان