//
کدخبر: ۲۰۷۴۴۷ //
بابک ربوخه خبر داد؛

طرح «هنر برای همه» وارد فاز جدید شد/ تخفیف در اجاره تالارها

مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از حمایت هنرمندان و گروه‌های موسیقی برای در اختیار قرار دادن سالن‌های تحت پوشش این سازمان با حداقل قیمت در راستای طرح «هنر برای همه» خبر داد.

طرح «هنر برای همه» وارد فاز جدید شد/ تخفیف در اجاره تالارها
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بابک ربوخه مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف حمایت از گروه‌های موسیقی مبتنی بر شعار «هنر برای همه» اعلام کرد: سالن‌های تحت پوشش این سازمان با حداقل قیمت در اختیار گروه‌های موسیقی قرار می‌گیرد.

به گفته وی در اختیار قراردادن سالن‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به هنرمندان باعث می‌شود بخشی از هزینه‌های گروه‌های موسیقی کم شود در نتیجه نه تنها شاهد افزایش قیمت بلیت‌های کنسرت‌ نخواهیم بود بلکه در این شرایط مردم می‌توانند با قیمتی ارزان‌تر بلیت‌ها را خریداری کنند.

مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان با بیان اینکه گران بودن قیمت بلیت کنسرت‌ها و تئاترهای فاخر اغلب باعث می‌شود تا بخشی از جامعه و مردم از تماشای این هنر محروم بمانند، گفت: رویکرد سازمان فرهنگی هنری در خصوص راه اندازی و جامه عمل پوشاندن به طرح «هنر برای همه» در دسترس قرار دادن هنر فاخر برای عموم مردم است و در این طرح سازمان متبوعش با در اختیار قرار دادن سالن‌های تحت پوشش این سازمان با حداقل قیمت از هنرمندان حمایت می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان