//
کدخبر: ۲۰۴۲۹۴ //
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش:

شهید حسین ادبیان افتخار کرمانشاه و جهان اسلام است

نشست خبری با موضوع مراسم تشییع هر چه با شکوه تر پیکر شهید حسین ادبیان در قرارگاه منطقه ای غرب ارتش برگزار شد.

شهید حسین ادبیان افتخار کرمانشاه و جهان اسلام است
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش در نشست خبری که امروز(نهم مرداد ماه) با اصحاب رسانه برگزار شد گفت: شهید ادبیان به عنوان فرمانده لشکر ۸۱ زرهی ارتش نقش موثر و دلسوزانه ای در جنگ داشت.

وی افزود: پیکر این شهید بزرگوار که از فرماندهان گمنام و غیور ارتش است در جریان تفحص در ارتفاعات ۱۱۵۰ کوه‌های بازی دراز،،شناسایی شد.

امیر آریانفر تصریح کرد : مراسم وداع با این شهید بزرگوار امشب در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می شود.

وی همچنین اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گرانقدر فردا ساعت ۸ و ۳۰دقیقه صبح با اجرای مراسم نظامی از مسجد جامع شهر کرمانشاه تا میدان آزادی تشییع و سپس با آمبولانس به گلزار شهدا منتقل می شود و در آرامگاه ابدی خود تدفین میگردد.

امیر آریانفر از مردم شهید پرور و قدر شناس استان کرمانشاه که قدر قهرمانان خود را میدانند خواست تا در این مراسم پربرکت و نورانی حضور یابند و افزود: شهید ادبیان نه تنها متعلق به استان کرمانشاه بلکه به کشور و جهان اسلام هم تعلق دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش در ادامه گفت: شهید ادبیان در نبوغ نظامی سرآمد بود و در این استان پرورش یافت و امیدواریم بتوانیم قهرمان پروری استان کرمانشاه را به جهان اسلام منتقل کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: شهدا بر گردن ما حق دارند و  این آرامش وسربلندی را مدیون شهدا هستیم واینان با حضور عاشورایی خود در جبهه و جنگ توانستند غیرت و افتخار فعلی را برای ما رقم بزنند.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان