//
کدخبر: ۱۹۳۲۰۹ //

تأکید فرمانده نظامی ارشد آجا در غرب کشور بر حفاظت از محیط زیست

در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و جمعی از مسئولان محلی با فرمانده نظامی ارشد آجا در استانهای غرب کشور در قصرشیرین بر ضرورت حفاظت از محیط زیست و زیستگاه های حیات وحش تأکید شد.

تأکید فرمانده نظامی ارشد آجا در غرب کشور بر حفاظت از محیط زیست
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه در دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و جمعی از مسئولین محلی محیط زیست و جهاد کشاورزی با امیر آریانفر فرمانده نظامی ارشد آجا در استان های غرب کشور، مدیر کل حفاظت محیط زیست از تعامل و همکاری مسئولان و یگان نظامی با محیط بانان و مسئولان محیط زیست قدردانی و استمرار همکاری را خواستار گردید.

در این جلسه که در محل دفتر فرماندهی قرارگاه غرب و با حضور مدیر کل و روسای ادارات یگان حفاظت و محیط زیست شهرستان قصرشیرین و نیز نماینده جهاد کشاورزی شهرستان قصرشیرین با امیر آریانفر و جمعی از فرماندهان ارشد قرارگاه برگزار گردید.

photo_2019-06-08_13-31-41

مهندس یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همکاری های همه جانبه ارتش در امر خدمات رسانی به مردم در بحران های پیش آمده به بیان چالش های موجود در محیط زیست استان مانند کمبود نیرو و امکانات و ضرورت همکاری هر چه بیشتر سایر دستگاهها و علی الخصوص نیروهای نظامی مستقر در  نواحی مرزی پرداخت. یاوری در این راستا خواستار همکاری همه جانبه نیروهای نظامی ارتش در حفظ محیط زیست منطقه گردید. وی گفت: با بهره گیری از فرامین مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های کلی محیط زیست و هم چنین اصل پنجاهم قانون اساسی اهمیت حفاظت از محیط زیست تعامل و همکاری های خوبی صورت گرفته است. مهندس یاوری گفت: از جمله این همکاریها می توان به شرکت در عملیات اطفا حریق و  پیشگیری از تخلفات شکار و صید و برخورد با متخلفین اشاره کرد. در ادامه نیز امیر آریانفر نیز به بیان ضرورت حفاظت از محیط زیست و زیستگاهها پرداخت. وی اذعان کرد که در این راستا ضمن رعایت کامل مسائل زیست محیطی توسط پرسنل تحت امر، حاضر به همکاری با پرسنل محیط زیست در چارچوب قوانین خواهند بود. امیر آریانفر در پایان نیز با صدور دستورات لازم ، موارد مقرر در جلسه را به فرماندهان تحت امر خود اعلام نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان