//
کدخبر: ۲۰۱۶۱۱ //

فیلمبرداری «سگ‌ها دیشب نخوابیدند» به روز‌های پایانی رسید

سیاوش حقیقی آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «سگ‌ها دیشب نخوابیدند» را تشریح کرد.

 فیلمبرداری «سگ‌ها دیشب نخوابیدند» به روز‌های پایانی رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش حقیقی تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت تولید «سگ‌ها دیشب نخوابیدند»، گفت: در چند روز آینده فیلمبرداری مربوط به سکانس‌های افغانستان و خراسان تمام می‌شود و تدوین آن را همزمان انجام می‌دهیم.

 او در خصوص اکران این فیلم گفت: اکران و حضور در جشنواره «سگ‌ها دیشب نخوابیدند» در ایران نخواهد بود و برنامه ریزی برای خارج داریم.

«سگ‌ها دیشب نخوابیدند» به کارگردانی رامین رسولی و تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی همزمان با عید سعید فطر ۹۸ در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورد.

فیلم سینمایی «سگ‌ها دیشب نخوابیدند» دومین همکاری مشترک رامین رسولی کارگردان افغانستانی تبعه هلند و سیاوش حقیقی بعد از فیلم سینمایی «لینا» و محصول مشترک سینمای ایران و افغانستان است.

عاطفه امینی، فهیم ابراهیمی، امیرحسین صادقی، فاطمه خدادادی، قاسم علیزاده، صغری بیات، اردلان برسی، یارمحمد نصیر محمدی، پارسا حسینی و امین میری بازیگران «سگ‌ها دیشب نخوابیدند» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «زندگی در روستایی دور افتاده و فراموش شده در افغانستان که در تصرف طالبان است با ورود یک سرباز آمریکایی که هلیکوپترش در نزدیکی آن روستا سقوط کرده است و توسط دختری روستایی به آنجا آورده می‌شود، دچار تغییر می‌شود و …»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان