//
کدخبر: ۱۸۹۰۵۸ //

حرکت جنجالی صدا و سیما علیه استقلال و به سود مجری مشهور پرسپولیسی

استقلال تهران شب گذشته با برخورد بی‌سابقه و باورنکردنی صدا و سیما بر علیه خود روبرو شد که خون هواداران این تیم را به جوش آورد تا آنها مدعی بی‌احترامی صدا و سیما علیه خود شوند.

حرکت جنجالی صدا و سیما علیه استقلال و به سود مجری مشهور پرسپولیسی
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال تهران شب گذشته در دیدار تشریفاتی پایانی خود در دور پایانی رقابت‌های مرحلۀ گروهی لیک قهرمانان آسیا در استادیوم هزا بن زاید امارات، به مصاف العین رفت که این دیدار با تصمیم عجیب مدیران صدا و سیما، از کنداکتور پخش شبکه سه حذف شد تا به جای این دیدار، برنامۀ عصر جدید از شبکه سه پخش شود و پخش مستقیم دیدار استقلال و العین به شبکه ورزش واگذار شود!

این در حالی بود که دیدار تشریفاتی پرسپولیس برابر السد نیز از سوی شبکه سه پخش شده بود و انتظار می‌رفت که پس از پایان دیدار پرسپولیس، طبق روال معمول، پخش مستقیم دیدار استقلال از شبکه سه صورت بپذیرد که در نهایت این اتفاق رخ نداد تا موجی از انتقادات تند، علیه صدا و سیما از سوی استقلالی‌ها که مدعی بودند علیه‌شان بی‌احترامی بزرگی صورت گرفته است، به‌وجود بیاید.

-998105

نکتۀ جنجالی ماجرا اینجا بود که برنامه‌ای جایگزین پخش دیدار استقلال و العین شد که مجری و تهیه‌کنندۀ آن یک پرسپولیسی دو آتشه است! چرا که احسان علیخانی پیش‌ترها رسماً به حمایت از سرخ‌ها پرداخته بود و حتی برای تیم محبوبش به استادیوم نیز رفته بود تا علیخانی مشهور و محبوب نیز از گزند هجوم هواداران استقلالی بی‌نصیب نماند و او نیز همچون صدا و سیما در برابر اتهامات تندی نظیر: صدا و سیمای پرسپولیسی قرار بگیرد!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان