//
کدخبر: ۱۸۵۷۴۶ //

آهنگ جنتلمن ساسی مانکن در مدارس/ واکنش آموزش و پرورش

ساسی مانکن اسم مستعار خواننده ای به نام ساسان حیدری یافته متولد 1368 است که در سالهای اخیر با آهنگ های شش و بش و زیر زمینی و استفاده از تعابیر زننده و زشت و جنسی سعی کرد خود را در زمانی که در ایران مطرح بود سر زبان ها بیاندازد.

 آهنگ جنتلمن ساسی مانکن در مدارس/ واکنش آموزش و پرورش
به گزارش فرتاک نیوز،

ساسی مانکن تمام تلاش خود را برای مشهور شدن انجام داد و پس از سال 88 توانست از ایران خارج و به آمریکا برود. اخیرا آهنگی با عنوان جنتلمن از این خواننده لس آنجلسی پخش شد که متاسفانه در برخی مدارس توسط دانش آموزان همخوانی می شود.

کلیپ همخوانی دختران مدرسه ای با آهنگ ساسی مانکن در فضای مجازی دست به دست چرخیده و حالا بسیاری این سوال در ذهنشان است که چگونه مدیران مدارس و مسئولان یک مدرسه که مسئولیت فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان ما را بر عهده دارند می گذارند این آهنگ مبتذل که سرشار از تعابیر ززنده جنسی و الفاظ رکیک است به مناسبت روز معلم پخش شود؟

jCA2z8DrisK0

رهبر معظم انقلاب از سالها پیش درباره تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی تا به امروز تاکیدات بسیاری داشته اندف اینکه دشمن می خواهد سبک زندگی اسلامی را از خانوارهای ایرانی بگیرد و به جای آن سبک زندگی غربی را ترویج دهد.

در سبک زندگی غربی نوجوان هیچ چارچوب خاصی ندارد و امروز همین مساله باعث بحران های جدی کشورهای اروپایی و آمریکا شده است زیرا همین نداشتن چارچوب و بی هویتی زندگی اجتماعی و ارزش تشکیل خانواده را از بین برده است.

حالا دشمنان قسم خورده ملت ایران در طول 40 سال اخیر با برنامه ریزی دقیق سعی دارند فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی را از نوجوانان و جوانان و به ویژه دختران این مرز و بوم بگیرند.

در این میان نقش آموزش و پرورش نقشی حیاتی و مهم است، آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در دیدار با معلمان فرمودند: معلمان، پایه‌ریزان تمدن نوین، و جهادگرانِ در میدان کارزار با جهل و بی‌سوادی هستند که برای جامعه و نسلِ جوان آن، هویت‌سازی فرهنگی میکنند.

ایشان درباره سند 2030 تاکید فرمودند که در سند ۲۰۳۰ که فصل مهمی از آن به آموزش و پرورش اختصاص دارد، این است که نظام آموزشی باید جوری تنظیم شود که فلسفه، سبک زندگی و مفهوم حیات، بر اساس مبانی غربی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

ایشان در تبیین این واقعیت افزودند: غربی‌ها انتظار دارند معلمانِ متدین ما که علاقه‌مند به آینده‌ی کشور هستند، در کلاس درس خود برای آنها سرباز تربیت کنند، تا دانش‌آموز ما سرباز و رعیت همان وحشی‌های کراوات‌زده‌ی ظاهرسازی شود که براحتی آدم میکُشند و به آدم‌کش‌ها کمک میکنند.

آنچه مهم است اینکه معظم له نیز به نقش اساسی آموزش و پرورش در تربیت نوجوانان و جوانان اشاره کرده و بارها بر این موضوع تاکید داشته اند.

امروز انتظار مردم متدین انقلاب اسلامی برخورد جدی با افرادی است که اجازه چنین کاری را در مدارس داده اند و باید با افراد خاطی برخورد شود.

اینکه اصوات مشکل دار یک خواننده لس آنجلسی از بلندگو های مدارس ایران شنیده شود زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

اگر چه مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش درباره اتفاقات اخیر گفته آموزش و پرورش هر گونه تخلفی که در حوزه علمی، فرهنگی و آموزشی در مدارس اتفاق بیفتد را چشم پوشی نکرده و با آن برخورد قانونی خواهد کرد ،  شاداب سازی مدارس در چارچوب شرع و قانون معنا پیدا می‌کند و به هیچ عنوان مساوی با ابتذال نیست.

وی افزود: اگر عواملی خارج از قوانین مدرسه در مدرسه حضور یافته و منجر به هنجار شکنی و تخلف بشوند در صورت شناسایی برخورد قانونی و جدی خواهیم داشت.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از شهروندان تهرانی تقاضا کرد در صورت اطلاع از این گونه ناهنجاری‌ها آموزش و پرورش شهر تهران را در راستای اجرای قانون یاری کرده و از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۹۶۴۰۰۶ و ۸۸۹۵۴۵۰۶ و یا از طریق سامانه شکایات آموزش و پرورش موارد و اطلاعات لازم در اختیار آنها قرار دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان