//
کدخبر: ۱۸۳۸۳۳ //

اعتراض کارگردان «تگزاس»/ «تگزاس ۳» را هم می‌سازم!

اطیابی گفت: هم زمان اکران «تگزاس ۱» و هم حالا، از شرایط اکران رضایت نداشته‌ام.

 اعتراض کارگردان «تگزاس»/ «تگزاس ۳» را هم می‌سازم!
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی «تگزاس ۲»، درباره اکران این فیلم در میانه راه اکران‌های نوروزی و همچنین پیش بینی رکورد شکنی آن در جدول فروش سال جاری گفت: فیلم ما با ضوابطی که برایش در نظر گرفته شد، قرار است از این هفته چهارشنبه به طور کامل در شهرستان‌ها هم به نمایش در بیاید. تا امروز فقط در سه شهر غیر تهران به نمایش درآمده است و عملاً سینمای شهرستان‌ها در اختیار فیلم ما نبود.

وی ادامه داد: هم در زمان اکران «تگزاس ۱» هم حالا که فیلم اکران شده است، ما شرایط خوبی را تجربه نکردیم. فصل امتحانات و ماه رمضان در پیش است و همه مردم توان خود را در ایام نوروز برای سینما رفتن خرج کرده اند. من به عنوان کارگردان کار از زمان اکران راضی نبودم، اما چاره‌ای غیر از این نداشتیم.

اطیابی عنوان کرد: فیلم ما در میانه راه اکران نوروزی به سینما آمد و مشخص نیست که در آینده با چه فیلم هایی رقیب خواهد شد. در حال حاضر هم فیلم ما برای رعایت فیلم های دیگر اکران محدودی دارد و مشخص نیست چه وضعیتی خواهد داشت.

کارگردان «تگزاس ۲» با اشاره به اینکه قصه تگزاس به اندازه‌ای جذابیت داشت که نگران فروش آن و انتخاب بازیگران نبودم، اظهار کرد: در اواسط کار در فیلم «تگزاس ۱» به این نتیجه رسیدیم که فیلم می‌تواند ادامه دار باشد؛ برای همین انتهای داستان را باز گذاشتیم. در حال حاضر هم در فکر ساخت «تگزاس ۳» هستم و حتماً این کار را خواهم کرد.

وی همچنین بیان کرد: من انتظار فروش قابل توجهی را از فیلم دارم. همانطور که در «تگزاس ۱» توقع داشتم فیلم حتی بیشتر از این هم فروش کند. به نظرم فیلم ما فروش خوبی خواهد داشت و امیدوارم شرایط هم به خوبی پیش برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان