//
کدخبر: ۱۷۴۸۱۲ //

حضور اسکورسیزی در جشنواره کن منتفی شد

صحبت‌های صلح آمیز کمپانی نتفلیکس و جشنواره فیلم کن به نتیجه نرسید و نتفلیکس فیلمی به این جشنواره نخواهد فرستاد.

 حضور اسکورسیزی در جشنواره کن منتفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 با وجود اینکه صحبت‌های نتفلیکس و جشنواره فیلم کن برای حل اختلافات پیش آمده بینشان در آرامش کامل انجام می‌شد و به نظر می‌رسید به نقطه نظر مشترکی دست پیدا کنند، اما در نهایت این مذاکرات به نتیجه نرسید. این غول رسانه‌ای امسال نیز فیلمی در بخش رقابتی و بخش‌های دیگر به جشنواره فیلم کن ارسال نخواهد کرد.

این مذاکره یکی از چندین مذاکراتی بود که برای حل اختلافات مبنی بر ممنوعیت نامزد شدن فیلم‌های نتفلیکس در بخش رقابتی فیلم کن انجام شد.  نماینده فیلم کن در این مذاکره اعلام کرد که هیچ راه حلی برای حضور فیلم‌های این کمپانی در بخش رقابتی فیلم کن وجود ندارد. بر همین اساس نتفلیکس سال گذشته فیلم «رما» را به جای جشنواره کن به جشنواره ونیز ایتالیا برد که توانست جایزه شیر طلایی را از آن خود کند.

فورمو، دبیر هنری جشنواره کن برای اینکه فیلم‌های خوب دیگری از این کمپانی مثل «رما» در سال گذشته از نمایش در فرانسه باز نمانند، جشنواره لومیر فرانسه در شهر لیون را پیشنهاد داده که در ماه اکتبر (آبان) برگزار ‌می‌شود.

به نظر می‌رسد ساخت فیلم «مرد ایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی که مراحل پایانی خود را طی می کند، تا زمان برگزاری جشنواره فیلم کن طول بکشد. گفته می‌شود، جشنواره فیلم کن برای اینکه نمایندگان بیشتری از آمریکا در بخش رقابتی داشته باشد، فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» ساخته تارانتینو را در این بخش شرکت خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان