//
کدخبر: ۱۷۲۲۳۲ //

«عارف ۱۲ ساله» چراغ راهی برای نوجوانان کشور

رضا پناهی، عارف 12 ساله ای ایست که کلاس اول راهنمایی بود؛ نوجوان هویت یافته‌ای که بلندترین مفاهیم و ارزش‌های الهی و انسانی چون شجاعت، اخلاص، مردانگی، عشق به خدا و پیامبر و اهل‌بیت او در وجودش موج می‌زد.

«عارف 12 ساله» چراغ راهی برای نوجوانان کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا پناهی، دانش آموز 12 ساله ای از قصر شیرین است که ایمان و ایثار و تعهد و عشق و پایبندی او به ارزش ها، بزرگترین سرمایه اجتماعی برای تقویت باورهای دینی و ملی نوجوانان و جوانان است و حالا خاطرات زندگی کوتاه اما پربار این نوجوان شهید به رشته تحریر درآمده و با عنوان «عارف 12 ساله» منتشر شده است.

این کتاب برای اولین بار با حضور مادر شهید، سیدحسین موسوی نویسنده کتاب، محمد انصاری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و سید احمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا در سینما فجر اسلامشهر با حضور عمومی مردم این شهرستان رونمایی شد.

سیدحسین موسوی نویسنده کتاب معتقد است در شرایطی که در یک جنگ نامتقارن فرهنگی قرار داریم و دشمن در تلاش است که ایمان و هویت نوجوانان ما را از بین ببرد شهید رضا پناهی می تواند به عنوان الگویی برای تمام نوجوانان امروز ایران قرار بگیرد و چراغی برای راه نوجوانان کشور باشد.

شهید رضا پناهی پیش از اعزام به جبهه از مادر خود می خواهد نوار کاستی برایش تهیه کند و در آن نوار کاست وصیت نامه صوتی خود را ضبط می کند و از مادر میخواهد که بعد از شهادتش نوار را گوش بدهد و مادر شهید معتقد است که اگر این وصیت نامه صوتی از رضا وجود نداشت شاید برخی باور نمی کردند که این نوجوان چنین حوزه اندیشه ای و چنین جهانبینی خاصی داشته باشد.

گفتنی است رونمایی بعدی این کتاب با حضور جمعی از سرداران و راویان دوران دفاع مقدس و مادر شهید در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار می شود.

کتاب «عارف 12 ساله» به کوشش سیدحسین موسوی توسط  انتشارات شهید کاظمی با تیراژ 12 هزار نسخه منتشر و روانه کتابفروشی ها شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان