//
کدخبر: ۱۷۰۵۲۵ //

امام جمعه موقت تهران: اهل بیت(ع) جایگاه ممتازی در امت اسلام دارند

-امام جمعه موقت تهران گفت: اهل بیت(ع) به عنوان خاندان رسول اکرم(ص) جایگاه ممتازی در امت اسلام دارند.

امام جمعه موقت تهران: اهل بیت(ع) جایگاه ممتازی در امت اسلام دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام  محمد حسن ابوترابی فرد سه شنبه شب در مراسم  انتشار فراخوان جایزه بین المللی  خوشنویسی«یاس یاسین»که در هتل همای مشهد برگزار شد اظهارکرد: این مراسم  بزرگداشت مدرسه اهل بیت(ع) و فراهم آوردن راه انس و ارتباط و محبت فاطمه الزهر (س)  وفرزندان ایشان است. 

وی افزود: اهل بیت(ع) جایگاه ممتازی در نگاه امت اسلام دارند و از برگزار کنندگان این مراسم که یاد حضرت زهرا(س) را بزرگ داشتند و راه را برای ماندگاری مدرسه اهل بیت (ع) مهیا کردند قدردانی می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه این مراسم گفت: ساکنان خراسان بزرگ از قدیم ارادت خاصی به ائمه اطهار(ع) داشته  اند و این مهم در آثار شاعرانی همچون ابوالحسن علی بن محمد ملقب به کسایی و رودکی سمرقندی دیده می شود. 

احمد مسجد جامعی بیان کرد: امیدواریم به برکت نام حضرت زهرا(س) همه ساله از حضور  هنرمندان که برای اعتلای هنر ایرانی اسلامی در حوزه خوش نویسی تلاش می کنند بهره مند شویم. 

شایان ذکر است پس از انتشار اولین فراخوان جشنواره جایزه بین المللی خوشنویسی«یاس یاسین» تاکنون ۳۰ اثر از هنرمندانی از کشورهای  لبنان، مصر، سوریه و ترکیه به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است و هنرمندان تا سال آینده فرصت دارند آثار خود را با مضامینی در وصف حضرت زهرا (س)  ارسال کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان