//
کدخبر: ۱۷۱۹۳ //

آرزوی بازیگر سینما و تلویزیون در سال جدید

رویگری در خصوص برنامه‌های خود در سال 96 گفت: من پارسال آرزویم سالم شدن بود که نشدم، امیدوارم امسال حالم خوب شود و اهداف زیادی دارم، می‌خواهم کنسرتی برگزار کنم و فیلم بسازم.

آرزوی بازیگر سینما و تلویزیون در سال جدید

به گزارش فرتاک نیوز، رضا رویگری، بازیگر در خصوص سالی که گذشت، گفت: سالی که گذشت برای من سال خوبی نبود، البته نه فقط امسال، من از سال 93 دیگر به خاطر مریضی‌ام سال خوبی نداشته‌ام.

وی در خصوص سال 96 عنوان کرد: امیدوارم در سال جدید، دیگر ساختمانی مثل پلاسکو نداشته باشیم که بریزد و اتفاقات بد نیفتد و برای کشور سالی شاد داشته باشیم و البته امسال اتفاقاتی هم افتاد و خوشحالم برای اصغر فرهادی و افتخار دوباره‌ای که به سینما ایران هدیه داد.

وی با بیان دعای خود در سال جدید گفت: آرزوی من همواره سلامتی و شادی است و سر سال تحویل هم سلامتی خودم را از خداوند خواستارم.

رویگری در خصوص قصد مسافرت کردنش در ایام نوروز گفت: متاسفانه سه سالی می‌شود که نتوانستیم به مسافرت برویم، اما امسال تصمیم گرفتم که اگر خدا بخواهد و هر چه قدر هم که سختم باشد به سفر برویم و این روز‌ها در حال مشورت کردن با وزیر منزل هستم تا ببینیم که به کجا سفر کنیم.

این بازیگر در خصوص خاطراتی که از عید نوروز دارد، گفت: از عید خاطرات زیادی دارم برای مثال ما در خانه حوضی داشتیم که پر از ماهی‌های رنگی بود، ولی من همیشه دلم می‌خواست بروم بیرون و ماهی بخرم، یک روز دو ماهی سیاه خریدم و در مسیر بازگشتم از خانه تنگ افتاد و شکست و من خیلی ناراحت شدم.

وی ادامه داد: یا هر سال لحظه تحویل سال مادرم گریه می‌کرد و سالی را به یاد می‌آورم که پدرم برای کت و شلوار دوخته بود و باران می‌آمد و من دلم می‌خواست که کتم را به همه نشان دهم.

رویگری در خصوص اولین عیدی‌ای که گرفته گفت: حتما پول بوده ولی خاطرم نیست که چه قدر بوده است.

وی در خصوص برنامه‌های خود در سال 96 گفت: من پارسال آرزویم سالم شدن بود که نشدم، امیدوارم امسال حالم خوب شود و اهداف زیادی دارم، می‌خواهم کنسرتی برگزار کنم و فیلم بسازم.

رویگری در پایان گفت: امیدوارم سال جدید پر از سلامتی و شادی برای همگان باشد و به لحاظ اقتصادی هم اوضاع، مساعد باشد و امیدوارم در سال پیش رو هر کس از کسی کینه‌ای دارد دور بریزد و تمامی ناراحتی‌ها را بشورد و کنار بگذارد.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان