//
کدخبر: ۱۷۰۹۲۰ //

ناگفته های «حمید گودرزی» از دلایل مجری شدنش

حمید گودرزی که این روزها در قامت مجری در تلویزیون ظاهر شده است، درباره این انتخاب و دلایل آن توضیح داد.

 ناگفته های «حمید گودرزی» از دلایل مجری شدنش
به گزارش فرتاک نیوز،

 حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در قامت اجرا در تلویزیون با مسابقه «پنج ستاره» به روی آنتن است و به زودی هم با  سریال «بر سر دوراهی» در نوروز۹۸ به شبکه دو خواهد آمد، درباره انتخاب های اخیرش در تلویزیون و همچنین فاصله گرفتن از سینما گفت: به نظر من دوره‌ این حرف ها گذشته است که باید از چشم مخاطب دور بود تا تکراری نشد. الان دیگر هر کسی از خواب بیدار می شود، در فضای مجازی پست می‌گذارد و همه از زندگی شخصی او باخبرند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر شرایط به نحوی شده که هرچه دیده شوی، سود برده‌ای و فضای مجازی امروز طوری شده که همه مردم از همه چیز خبر دارند و حتی وارد زندگی ما هم می شوند. به نظرم دوره این حرف ها گذشته است که بنشین خانه تا سراغت بیایند و نباید مدام جلوی چشم مخاطب بود.

گودرزی با بیان اینکه سه سال در خانه نشستم؛ اما کسی سراغ من نیامد، عنوان کرد: صبر کردم که با من تماس گرفته شود و کارهای دست اول انجام دهم؛ اما چه اتفاقی افتاد؟ اصلاً کسی تماس گرفت؟ یک سال دیگر هم در خانه می ماندم، چه کسی خرج زندگی من را می داد؟ وقتی بازخورد بدی از سینما دیدم و فیلمنامه هایی به من پیشنهاد شد که اغلب سطح پایین بود، ترجیح دادم به تلویزیون بیایم.

وی ادامه داد: همین حالا فیلمنامه‌هایی که در تلویزیون به من پیشنهاد می شود، خیلی بهتر از کارهای فعلی سینماست. عید امسال می‌توانید ببینید که سریال حامد عنقا (بر سر دوراهی) چه سریال جذابی خواهد بود. این سریال یک ملودرام عاشقانه است که داستان بسیار زیبایی دارد و قرار است، از شب عید از شبکه دو پخش شود.

این بازیگر همچنین درباره باندبازی در سینما بیان کرد: ما کلاً در سال چهار فیلم خوب در سینما داریم که این را هم عده ای دست گرفته اند و بین خودشان تقسیم می کنند. عوامل این فیلم ها چرخشی بین خودشان تقسیم می‌شوند و عده ای خاص این فیلم ها را بازی می کنند. دیگر سینما به یکسری افراد محدود شده است. حالا با تمام این شرایط باز هم من در سینما کار می‌کنم؛ فیلم «سلام علیکم حاج آقا» به زودی اکران خواهد شد. «نیوکاسل» و «شب لرزه» هم فیلم های دیگری هستند که این اواخر کار کردم.

وی همچنین درباره کار با تلویزیون هم اضافه کرد: یک عده از آمدن به تلویزیون ترس دارند؛ اما من از همین تلویزیون کارم را شروع کردم. من با بازی در مجموعه «دانی و من» معروف شدم.

حمید گودرزی همچنین درباره ترجیح خود بین اجرا و بازی تصریح کرد: اولویت من بازیگری است. اگر پیشنهاد همسانی داشته باشم باز هم ترجیح می دهم بازی را انتخاب کنم؛ اما تا زمانی که مخاطبان من را در جایگاه اجرا بپذیرند، باقی خواهم ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان