//
کدخبر: ۱۶۸۷۳۶ //

از فیلم جدید و ترسناک بابک انوری تا بازگشت رزمی‌کاران به هالیوود

بابک انوری کارگردان و نویسنده ایرانی است که هم‌اکنون در انگلیس و در شهر لندن زندگی می‌کند. او در تهران متولد شده و یکی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه وست مینستر انگلیس است. بیشتر ما بابک انوری را به خاطر کارگردانی و نویسندگی فیلم زیر سایه می‌شناسیم.

از فیلم جدید و ترسناک بابک انوری تا بازگشت رزمی‌کاران به هالیوود
به گزارش فرتاک نیوز،

 بنابر اعلام ایران زیرنویس، فیلم زیر سایه، فیلم ترسناکی است که در تهران اتفاق می‌افتد و داستان یک مادر و دختر را در دوران جنگ ایران و عراق روایت می کند. خانه این مادر و دختر مورد اصابت موشکی قرار گرفته که منفجر نشده است اما دختر کوچک فکر می‌کند که این موشک حامل جن‌هایی است که برای تسخیر او آمده‌اند. این فیلم توانست نمره 99 را از وبسایت روتن تومیتوز کسب کند و از طرف انگلیس برای شرکت در رقابت‌های بهترین فیلم خارجی زبان در اسکار فرستاده شد.

این فیلم همچنین یکی از فیلم‌های قابل توجه جشنواره سینمایی ساندنس بود که بعد از نمایش افتتاحیه، نتفلیکس حق پخش آن را خرید.

فیلم جدید بابک انوری زخم‌ها (Wounds 2019) نام دارد که در 29 مارس 2019 مصادف با نهم فروردین 1398 در آمریکا اکران می‌شود. در این فیلم بازیگرانی همچون آرمی همر، داکوتا جانسون، زازی بیتز و کری کیهیل بازی می‌کنند. این اسامی به راحتی می‌تواند هر فردی را به سمت دانلود فیلم Wounds 2019 سوق دهد. آرمی همر که فیلم‌های "شبکه‌های اجتماعی"، "رنجر تنها" و "مردی از یو.ان.سی.ال.ای." را در پرونده بازیگری خود دارد، در این فیلم نقش یک متصدی بار به نام ویل را بازی می‌کند. ویل در نیواورلئان کار می‌کند و دارای یک زندگی معمولی است تا اینکه یک روز یک تلفن در مغازه او به جا می‌ماند. هنگامی که ویل این تلفن را بر می‌دارد، زندگی او وارد مسیر جدیدی می‌شود و یک سری از اتفاقات غیرقابل توضیح در زندگی او رخ می‌دهند.

در ماه مارس امسال فیلم‌های مورد انتظار زیادی اکران می‌شوند. یکی از این فیلم‌ها، فیلم "پروژه مرغ مگس خوار (The Hummingbird Project 2019)" است که در اواسط مارس اکران می‌شود. کیم نگوین که پیش از این برای ساخت فیلم جادوگر جنگ مورد تحسین قرار گرفته بود، ساخت این فیلم را بر عهده داشته است.

نگوین، نویسنده و کارگردان هر دو اثر ذکر شده است. بازیگران محبوبی مانند حسی آیزنبرگ، الکساندر اسکارشگرد، سلما هایک و مایکل مند بازی می‌کنند. هر کدام از این بازیگران بسیار محبوب هستند و در فیلم‌های بسیار بزرگی بازی کرده‌اند. برای دانلود فیلم The Hummingbird Project 2019 وارد صفحه این فیلم در سایت ایران زیرنویس شوید. داستان فیلم روی یک گروه دو نفره به نام‌های آنتون و وینسنت تمرکز دارد که نقش آن‌ها را به ترتیب اسکارشگرد و آیزنبرگ بازی می‌کنند. آنتون مغز متفکر گروه است و وینسنت کلاهبردار گروه! این دو قصد راه‌اندازی یک خط لوله مستقیم از کانزاس به نیوجرسی را دارند. با راه‌اندازی این خط لوله آن‌ها می‌توانند سالانه میلیون‌ها دلار پول کسب کنند.

در این راه، آنها با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند. اول اینکه خط لوله باید کاملا مستقیم باشد؛ فرقی نمی‌کند که کوه، دریاچه، درخت و یا هر چیز دیگری بر سر راه آنها قرار بگیرد، مسیر لوله باید مستقیم باشد. از طرفی کارفرمای آنتون که خود صاحب یکی از این خطوط است، مانع کار آنها می شود. این دو مجبور می‌شوند که اطرافیان خود را تحت فشار قرار دهند تا خواسته‌های خود را عملی کنند.

هالیوود برای طرفداران فیلم‌های رزمی هم سنگ تمام گذاشته و قرار است فیلم "تهدید سه گانه (Triple Threat 2019)" را در اواخر مارس اکران کند. در این فیلم بازیگرانی همچون اسکات ادکینز، تونی جا، ایکو اویس، تیگر چن، مایکل جای وایت، مایکل بیسپینگ، جیجا یانین و مایکل وونگ حضور دارند.

خبر انتشار این فیلم به سال 2017 باز می‌گردد و کاربران بسیار زیادی بی‌صبرانه منتظر انتشار فیلم هستند تا بعد از دانلود فیلم Triple Threat 2019 به تماشای آن بپردازند. کارگردان فیلم جسی وی. جانسن است که در ساخت فیلم‌های اکشن رزمی سابقه زیادی دارد. او فیلم‌های "جمع کننده مالیات"، "مرد حادثه چین"، "سگ وحشی"، "بسته"، "قصاب"، و "جنگنده گودال" را در پرونده کاری خود. جانسن در این فیلم ها بارها با اسکات ادکینز همکاری کرده است. اسکات ادکینز و ایکو اویس از برترین رزمی‌کاران هالیوود هستند و فیلم‌هایی که این دو بازی می‌کنند، در ایران بسیار محبوب هستند.

ادکینز بیشتر برای بازی در فیلم‌های شکست‌ناپذیر شناخته شده است. ایکو اویس هم به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های "یورش" در ایران شناخته شده است. از دیگر بازیگران برجسته فیلم می‌توان به تونی جا اشاره کرد که سه گانه اونگ-بک بازی کرده و طرفداران بسیار زیادی دارد. پس فیلم تهدید سه گانه را به لیست تماشای خود اضافه کنید و خود را برای فیلمی فوق‌العاده هیجان‌انگیز آماده کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان