//
کدخبر: ۱۶۴۵۰۷ //
میرطاهر مظلومی هنرمند نام آشنا کشور:

کرمانشاه پردیس تئاتر نیاز دارد

من کمتر مدیرکلی را دیدم که مثل حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه عمیق و باهوش به سینما نگاه کند و چه زیبا امروز سینما را آنالیز کند.

کرمانشاه پردیس تئاتر نیاز دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

میرطاهر مظلومی هنرمند نام آشنا کشور در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: دو سال پیش در شبکه استانی  زاگرس کرمانشاه گفتم که یک پردیس تئاتر ایجاد شود.

DSC_0037

او افزود: من کمتر مدیرکلی را دیدم که مثل حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه عمیق و باهوش به سینما نگاه کند و چه زیبا امروز سینما را آنالیز کند.

مظلومی ادامه داد: هنر است در دنیای اقتصادی امروز حرف برای زدن دارد و ادبیات، آموزش وپرورش فرهنگ آن را می‌سازد ولی نه برج‌ساز.

او افزود: کشور ما این بعد پهلوانی را کم دارد اخلاق و معرفت هر قانونی را به تزئین وا می‌دارد.

مظلومی از آقای هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و سعید طلویی شهردار و حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خواست کرد و گفت: این مدیران این قول را من (مظلومی)  بدهند تا  پردیس تئاتر در این شهر کرمانشاه افتتاح نمایند.

او افزود: در بجنود مردم این شهر گاهی شام نمی‌خورند تا به پردیس تئاتر بر‌وند در حالی که در استان کرمانشاه استعداد فراوان دارد و کارگردان جوان کرمانشاهی وجود دارد اینها می‌توانند که با هزینه گم می‌توانند فیلم بین‌المللی بسازند و حتماً بعداز پردیس تئاتر، پردیس سینمایی ساخته خواهد شد.

مظلومی گفت:  فیلم معرفت و اخلاق و پهلوانی خیلی کم کار می‌شود که مال این شهر است که امروز گذشت و بعد اخلاقی کمتر پرداخت می‌شود پنج تا سالن تئاتر نیاز است تا پردیس  ساخته شود.

خبرنگار: سمانه امیری

عکاس: محمد حقیقی‌راد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۵۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان