//
کدخبر: ۱۶۱۷۳۰ //

واکنش میترا حجار به یک مستند درباره موسیقی

میترا حجار پس از تماشای مستند « قطار مسیر60» ساخته کتایون جهانگیری این مستند را آگاهی‌بخش توصیف کرد و دیدن آن را برای علاقه‌مندان موسیقی ضروری دانست.

واکنش میترا حجار به یک مستند درباره موسیقی
به گزارش فرتاک نیوز،

 طبق گزارش رسیده، میترا حجار بازیگر سینما و تلویزیون پس از تماشای مستند در حال اکران «قطار مسیر 60»ضمن مهم دانستن آثار تاریخی در سینما گفت: دیدن مستندهایی مانند «قطار مسیر60»که موضوع آنها پیشینه تاریخی دارد و در واقع بخشی از تاریخ ایران را روایت می‌کند مانند این است که مخاطب در یک مدت زمان کوتاه مقدار قابل توجهی در مورد تاریخ و فرهنگ یک کشور مطالعه کند.

وی افزود: این مستند در مورد بخشی از تاریخ و فرهنگ ایران است و به نظرم اینگونه مستندها می‌تواند برای همه و به خصوص نسل جوان آگاهی بخش باشد.

حجار با اشاره به جوان‌هایی که از دهه 60 اطلاعات محدودی دارند، بیان کرد: از آنجایی که مستند «قطار مسیر60» پیشینه تاریخی موسیقی در دهه‌های گذشته را نشان می‌دهد مشاهده آن برای اطلاع پیدا کردن از شرایط هنر موسیقی در دهه‌های گذشته برای کسانی که به موسیقی علاقه‌مند هستند و به ویژه موسیق‌دان‌های نسل جدید بسیار ضروری است.

مستند « قطار مسیر60» به کارگردانی کتایون جهانگیری در گروه سینمایی «هنر و تجربه» در حال اکران است.

«قطار مسیر ۶۰» مستندی درباره موسیقی ایران در دهه اول انقلاب است و به بیان کارگردان اثر دریچه‌ای باز و بی‌طرفانه است به وقایع حوزه موسیقی ایران در دهه اول انقلاب از دو ‌زاویه: دولت و مردم. تقابل‎ها، تضادها و همراهی‌ها تا رسیدن به فضای باز و ظهور دوباره موسیقی ‌پاپ.‌

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان