//
کدخبر: ۱۶۰۴۸۰ //

معرفی فیلم های جشنواره فجر/«مردی بدون سایه» و لیلاحاتمی

«مردی بدون سایه» درامی اجتماعی درباره مشکلات عاطفی انسان امروز است که بر اساس طرحی از مهدی سجاده‌چی و مریم شبانی ساخته شده است.

 معرفی فیلم های جشنواره فجر/«مردی بدون سایه» و لیلاحاتمی
به گزارش فرتاک نیوز،

 چهار سال پس از ساخت «دوران عاشقی» که از سی و سومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین فیلمنامه و فیلمبرداری را دریافت کرد، علیرضا رئیسیان تابستان امسال سومین فیلم از سه گانه اش (بعد از چهل سالگی و دوران عاشقی) «مردی بدون سایه» را جلوی دوربین برد. لیلا حاتمی، امیر آقایی، فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و علی مصفا در این فیلم ایفای نقش می کنند.

نکات حاشیه ای

حضور پر تعداد بازیگران شناخته شده ایرانی در کشور اسپانیا یکی از نکات حاشیه ای «مردی بدون سایه» بود که رسانه ها تابستان امسال به آن پرداختند. اما قبل از آغاز فیلمبرداری این فیلم هم یک خبر کوتاه حاشیه هایی را برای «مردی بدون سایه» به وجود آورد. تابستان امسال یکی از رسانه های سینمایی خبر ساخت فیلم جدید رئیسیان را منتشر کرد اما این کارگردان خیلی زود و در مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد. ولی در اتفاقی جالب تنها چند روز پس از تکذیبیه رئیسیان، روابط عمومی «مردی بدون سایه» خبر آغاز فیلمبرداری این فیلم را بطور رسمی منتشر کرد.

نکات جذاب

ترکیب بازیگران «مردی بدون سایه» به تنهایی می تواند مخاطبان بسیاری را برای تماشای این فیلم به سینماها بکشاند. «مردی بدون سایه» چهارمین همکاری لیلا حاتمی و رئیسیان به حساب می آید. این دو پیش تر در «ایستگاه متروک»، «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» با یکدیگر همکاری کرده بودند.

مردی+بدون+سایه

 

شانس جایزه

لیلا حاتمی، امیر آقایی و فرهاد اصلانی برای دریافت سیمرغ بازیگری از جشنواره امسال شانس دارند و علیرضا رئیسیان که ساخته هایش در اداوار جشنواره فجر مورد توجه داوران قرار گرفته، از جمله کارگردانانی است که می تواند در جشنواره امسال به کسب سیمرغ امیدوار باشد.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

کارگردان و تهیه‌کننده: علیرضا رئیسیان، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، تدوین: هایده صفی‌یاری، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، دستیار دوم کارگردان: مهیار اسلامی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکس: امیرحسین شجاعی، مدیرتولید: محمد یمینی، مدیر تدارکات: مهرداد مهرپویان، مدیر صحنه: فرامرز کرامتی، دستیار اول فیلمبردار: امید رخ‌افروز، نور: حامد اوتادی، دستیاران گروه فیلمبرداری: فرانک کیان، سینا علیپور و علیرضا مجیری، دستیاران صدا: کیوان نصیری خرم و نیما عزت، دستیاران تدوین: پیمان علیمرادی و علی پژمان، اجرای چهره‌پردازی: مرتضی کهزادی، محبوبه تاتلاری و سروش عباسی، دستیار صحنه: وهاب یحیی زاده، دستیار لباس: نسرین لطیفی، فیلمبردار پشت صحنه: هلیا کریمی، مدیر روابط عمومی: امید عشیری.

«مردی بدون سایه» درامی اجتماعی درباره مشکلات عاطفی انسان امروز است که بر اساس طرحی از مهدی سجاده‌چی و مریم شبانی ساخته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان